4
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

زنان پارا کماندار ایران سه مدال قونیه را تصاحب کردند

  • کد خبر : 84323
  • 21 مرداد 1401 - 19:36
زنان پارا کماندار ایران سه مدال قونیه را تصاحب کردند
در ادامه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ، زنان پارا کماندار ایران امروز سه مدال قونیه را تصاحب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های پارا تیراندازی با کمان بازی های کشورهای اسلامی در قونیه امروز دنبال شد و سهم تلاش تیم زنان ایران، سهیم شدن در 3 مدال بود.

در روز پرفروغ کمانداران مرد و زن ایران در ترکیه، تیم میکس کامپوند با حضور رمضان بیابانی و مریم یاورپور نشان طلای بازی های کشورهای اسلامی را کسب کرد.

مریم یاورپور البته به این طلا بسنده نکرد و در مسابقه دوبل کامپوند زنان همراه با فرزانه عسگری که در پارالمپیک توکیو نیز حضور داشت صاحب نشان طلا شد.

علاوه بر عسگری و یاورپور، ایران یک مدال آور زن دیگر در پارا تیراندازی با کمان داشت به طوری که سمیه رحیمی همراه با محمد رضا عرب عامری نشان نقره مسابقات میکس ریکرو را به دست آوردند.

این موفقیت برای زنان کماندار ایران نباید از نظر ارزش در مرتبه ای پایین تلقی شود چه بسا چالش های زندگی ورزشی برای ورزشکاران رشته های پارالمپیکی به مراتب بیشتر است.

درخشش فرزانه عسگری، سمیه رحیمی و همچنین مریم یاورپور بار دیگر ارزش آنها برای موفقیت در بازی های پارآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس را نشان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.