7
برگزاری در دریاچه آزادی تهران

صدرنشینی آوای شهرکرد در نیم‌فصل لیگ برتر کانوپولو

  • کد خبر : 84454
  • 25 مرداد 1401 - 12:31
صدرنشینی آوای شهرکرد در نیم‌فصل لیگ برتر کانوپولو
لیگ برتر کانوپولو بانوان با برگزاری مسابقات پایان نیم‌فصل ادامه پیدا کرد و در پایان، آوای شهرکرد در صدر جدول ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دریاچه آزادی تهران، ۲۳ و ۲۴ مردادماه، میزبان نیم‌فصل اول لیگ برتر کانوپولو بانوان است.

این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، آسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کره شهرکرد و نوین البرز برگزار می‌شود.

هفته سوم: 

نوین البرز با نتیجه ۴ بر صفر آسمان شهرکرد را برد. در این دیدار ویانا مددی سه گل و پرنیان صحت برای نوین البرز گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های خروشان اصفهان و زیست کره شهرکرد با نتیجه ٢٢ بر ٣ به سود تیم خروشان اصفهان به پایان رسید. در این دیدار ترانه کامیاب ۶ گل، عطیه سلیمانی ۶ گل، مهرنوش زارعی ۵ گل و ستایش پیرنجم‌الدین ۵ گل برای اصفهان خروشان و ستایش سجادپور با ۲ گل و صدف صالحی از زیست‌کره در این مسابقه گلزنی کردند.

دیدار تیم‌‌های آوای شهرکرد و آوای تفت یزد با نتیجه ۱۱ بر ۲ به سود آوای شهرکرد به پایان رسید. در این دیدار ملیکا برون ۳ گل، الهه پورعبدیان ۳ گل، الناز غلامی ۲ گل، مهلا عاطفه‌دار ۲ گل و صبا رحمتی برای آوای شهرکرد و ثنا طهوری و پریناز فتحی برای آوای تفت یزد گلزنی کردند.

مسابقه تیم‌های شهید رسولی نوشهر و آسمان شهرکرد با نتیجه ۱۱ بر یک به سود شهید رسولی نوشهر به پایان رسید. در این دیدار آتوسا اسلامی ۳ گل، ملیکا سماکی ۳ گل، فاطمه سهرابی‌منش، آذین مهدی‌زاده، شیوا لکزایی و فاطمه جلیلیان برای شهید رسولی و ساناز چطردوز و مهنا ردایی برای آسمان شهرکرد گلزنی کردند.

هفته چهارم:

دیدار تیم‌های آوای شهرکرد و نوین البرز با نتیجه ۱۲ بر یک به سود آوای شهرکرد به پایان رسید. در این دیدار ملیکا برون ۵ گل، صبا رحمتی ۴ گل، مریم غفاری و الهه پورعبدیان و فاطمه بهاری برای آوای شهرکرد و مائده حضوری برای نوین البرز به ثمر رساندند.

دیدار تیم‌های شهید رسولی نوشهر و خروشان اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهید رسولی نوشهر به پایان رسید. در این دیدار فاطمه سهرابی‌منش، آتوسا اسلامی و شیوا لکزایی برای شهید رسولی نوشهر و ستایش پیرنجم‌الدین و عطیه سلیمانی برای اصفهان خروشان گلزنی کردند.

مسابقه تیم‌های آسمان شهرکرد و زیست‌کره شهرکرد با نتیجه ۵ بر ۵ مساوی شد. در این دیدار مبینا حسین‌خانی ۳ گل و شیرین مومنی ۲ گل برای زیست‌کره و حدیث حاجی‌حاجی ۲ گل، آناهیتا مهترپور ۲ گل و ساناز چطردوز برای آسمان شهرکرد گلزنی کردند.

بر این اساس نیم‌فصل نخست لیگ برتر کانوپولوی بانوان با صدرنشینی باشگاه آوای شهرکرد با ۱۸ امتیاز به پایان رسید. در جدول رده‌بندی شهید رسولی نوشهر با ۱۵ امتیاز و اصفهان خروشان با ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.