8
مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان

شفیعیان راهی دو فینال دیگر شد | فرصت مدال برای کارگرپور

  • کد خبر : 84980
  • 10 شهریور 1401 - 21:35
شفیعیان راهی دو فینال دیگر شد | فرصت مدال برای کارگرپور
در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان، الناز شفیعیان پس از صعود به فینال کایاک ۲۰۰ متر، در هزار و دونفره ۵۰۰ متر نیز به فینال رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان امروز ادامه یافت و الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور قایقرانان ایران خوش درخشیدند.

الناز شفیعیان که پیش از این به فینال A ماده کایاک 200 متر راه یافته بود امروز نیز ، روز موفقی داشت و به فینال B دو رقابت دیگر راه یافت.

شفیعیان در دور نیمه‌نهایی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از نروژ، پرتغال، آلمان، استرالیا، بلژیک، اسپانیا، رومانی، اوکراین و لتونی رو به رو شد.

وی با زمان ۴:۱۴.۱۷ دقیقه در رده هفتم قرار گرفت و راهی فینال B شد. در این مسابقه قایقرانان نروژ، آلمان و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند. مسابقه فینال B این ماده صبح شنبه برگزار می‌شود.

الناز شفیعیان پیش تر در دور مقدماتی با رقبایی از اسلواکی، اسپانیا، آمریکا، رومانی، قزاقستان و کانادا رو به رو شد و با زمان ۴:۰۸:۲۸ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و به نیمه نهایی رسید.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در فینال B

همچنین الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در نیمه‌نهایی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، صربستان، لتونی، ایتالیا، جمهوری چک، اسلوونی و نیوزلند مسابقه کردند.

این دو قایقران ایرانی با زمان ۱:۴۹:۵۲ دقیقه در رده هفتم قرار گرفتند و راهی فینال B شدند. در این مسابقه قایقرانان ایتالیا، جمهوری چک و اسلوونی به ترتیب اول تا سوم شدند.

شفیعیان و کارگرپور پیش از این در دور مقدماتی  با رقبایی از مجارستان، پرتغال، قزاقستان، ژاپن، نیوزلند، آفریقای جنوبی، آمریکا و سوئد روبرو شده و با زمان ۱:۴۵:۵۸ دقیقه در رده دوم قرار گرفتند و راهی نیمه‌نهایی شدند.

این رقابت‌ها صبح فردا ۱۱ شهریور با رقابت نمایندگان کشورمان در فینال A و B سه ماده ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.