7
دختران اژدها سوار ایران در جمهوری چک

نتایج ایران در مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان

  • کد خبر : 85277
  • 14 شهریور 1401 - 10:50
نتایج ایران در مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان
مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان، به میزبانی کشور جمهوری چک برگزار می‌شود و ایران با دو تیم جوانان و بزرگسالان در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی جهان ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه به میزبانی شهر راچیچ کشور جمهوری چک برگزار شد و دختران ایران عملکرد درخشانی داشتند.

رشته دراگون بوت یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون قایقرانی است و در آن هماهنگی بین اعضای هر تیم حرف اول را می زند و شاید در هیچ رشته دیگری، همه چیز همانند یک ارکستر بزرگ به نظر نرسد.

اژدهاسواران روی قایق، شگفت آورترین چیزی است که ممکن است که از یک گروه پرتلاش از دختران ایران ببینید. آنها با تمام وجود، کار تیمی را تمرین می کنند.

اعضای تیم دراگون بوت ایران در چک

تیم زنان ایران با ترکیب آرزو پاسلار سرمربی و ورزشکار، فاطمه فتاحی و سمیرا همتی مربی و ورزشکار و سمیه سلیمانی، صدف زند آستا، نرجس سالاری‌پور، الهه اسلامی، ایسانا ایلان داغی، فاطمه ملیوار، هلیا اسلامی، پرنیا شهبازی، نرجس رنجبر، رسپینا شیرخورشیدی، مینا آفرنچه، زیبا ، سماک‌حرفه، مهسا کهنسال، کیانا کمال‌زاده، معصومه داناپور، گلناز غضنفریان و نسترن رحیمی ورزشکاران در این رقابت شرکت کرد.

کسب مدال طلا توسط تیم جوانان

در آغاز رقابت‌ها تیم منتخب بانوان جوانان ایران در دور فینال رقابت کرد و با زمان ۲:۴۵.۹۲۰ دقیقه در رده نخست جهان قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.

دستیابی تیم بزرگسالان به مدال برنز

منتخب بانوان بزرگسالان ایران در دور فینال رقابت کرد و با زمان ۲:۲۱.۹۶۰ دقیقه در رده سوم جهان قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد. در این رقابت تیم جمهوری‌چک مدال طلا و تیم آلمان مدال نقره کسب کردند.

کسب دومین مدال طلا توسط جوانان ایران

پس از کسب مدال طلا در ماده ۵۰۰ متر، تیم جوانان در مسابقه ۲۰۰۰ متر رقابت کرد و با زمان ۱۱:۳۷.۷۱۰ دقیقه صاحب مدال طلا شد.

جایگاه ششمی تیم بزرگسال در ۲۰۰ متر

تیم ده‌نفره ایران در فینال مسافت ۲۰۰ متر با تیم‌های جمهوری چک، تایلند، مجارستان، چین، اسپانیا و آلمان رو به رو شد و با زمان ۱:۰۲.۵۳۰ دقیقه در جایگاه ششم قرار گرفت. در این رقابت تیم‌های تایلند، چین و آلمان اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.