6
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی قاطع گروه بهمن برابر سپهرداد

  • کد خبر : 86924
  • 10 آبان 1401 - 14:43
پیروزی قاطع گروه بهمن برابر سپهرداد
گروه بهمن در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان و از هفته دوم این مسابقات به آسانی از سد سپهرداد عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز سه شنبه 10 آبان برگزار شد و تیم گروه بهمن برابر سپهرداد تهران به یک برد قاطع دست یافت.

در این بازی، گروه بهمن با هدایت فریناز طائرپور در مسابقه ای که شبیه به یک بازی تدارکاتی برای این تیم بود 101 بر 24 حریفش را شکست داد.

بهمن در این بازی در کوارتر اول تا چهارم به ترتیب با امتیازات 31 بر 11، 17 بر 4، 32 بر 5 و 21 بر 4 از سد حریف خود گذشت و نخستین پیروزی فصل را کسب کرد.

گروه بهمن در این بازی با ترکیب اولیه کاپیتان دلارام وکیلی، شکیبا کائید، نگین رسولی پور، زهرا عدالت کار و گلشید امیدیان به میدان رفت و در جریان بازی از فاطمه شهریاری، شقایق درریخته، ریحانه صالحی، ریحانه حشمتی، عسل نسترن طهرانی، مهلا عابدی و فائزه شهریاری استفاده کرد.

فائزه شهریاری بازیکن تازه وارد به بهمن با کسب 26 امتیاز در 23 دقیقه حضور در میدان، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. او تاثیرگذارترین بازیکن میدان نیز بود.

دلارام وکیلی 16 امتیاز 8 ریباند و فاطمه شهریاری 12 امتیاز و 7 ریباند برای بهمن ثبت کردند. گلشید امیدیان با بهره مندی از قد و قامت بلند خود 19 ریباند داشت و 9 امتیاز هم برای بهمن به دست آورد.

در ترکیب تیم سپهرداد، حدیثه شکرالکران با 8 امتیاز و 6 ریباند موفق ترین بازیکن این تیم بود.

پوران عباسی تیمش را با ترکیب اولیه زهرا یداللهی، کاپیتان فائزه محمدی، نجمه کریمی، مهتاب رحیمی و حدیثه قسمتی به میدان فرستاده بود. مریم بهمنی نیز امروز آمار دقایق بازی قابل توجهی برای سپهرداد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.