8
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان

پالایش نفت آبادان فصل را با پیروزی آغاز کرد

  • کد خبر : 86933
  • 10 آبان 1401 - 17:32
پالایش نفت آبادان فصل را با پیروزی آغاز کرد
پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال زنان و در دیداری از هفته دوم توانست تیم پاز تهران را از پیش رو بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و تیم پالایش نفت آبادان در زمین خود برابر پاز تهران به پیروزی رسید.

این بازی، نخستین مسابقه پالایش نفت آبادان (با توجه به معوقه شدن مسابقه هفته اول این تیم) بود و میزبان توانست 86 بر 54 پاز را شکست دهد.

آبادان برنده هر چهار کوارتر مسابقه بود. این تیم در کوارتر اول 27 بر 13 و در کوارتر دوم 22 بر 13 پیروز شد و با این اندوخته، در کوارترهای سوم و چهارم نیز 24 بر 17 و 13 بر 11 صاحب برتری شد.

انیس مرادی بازیکن ارزشمند نفت آبادان این فصل نیز با قدرت کار خود را آغاز کرد و با 14 امتیاز و 12 ریباند و 6 پاس منجر به گل، دبل دبل کرد و درخشید.

آناهیس خداوردیان و مژده نظری هر کدام 13 پوئن و شیدا شجاعی و سحر نجفی به ترتیب 12 و 10 امتیاز برای تیم متحول شده آبادان کسب کردند.

آبادان علاوه بر این نفرات از کاپیتان الناز سیاهی و سارا حسنینی در ترکیب اولیه و نیز ترنم شاهین زاده، ایلناز مظهری، زهرا حق جو، مهسا تقی زاده و فاطمه دریساوی به تناوب بهره برد.

درخشان ترین چهره تیم پاز، سمیه ثابت زاده گارد فصل گذشته سپاهان بود که در این بازی 18 امتیاز و 5 ریباند به ثبت رساند. غزل محسنی بازیکن جوان پاز و مریم عدالت کار مقدم نیز هر کدام 9 امتیاز برای پاز کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.