5
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان

نفت آبادان با مرادی و تقی زاده از سد گاز گذشت

  • کد خبر : 86992
  • 14 آبان 1401 - 11:16
نفت آبادان با مرادی و تقی زاده از سد گاز گذشت
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی پالایش نفت آبادان بر گاز تهران همراه بود آن هم روز درخشان انیس مرادی و مهسا تقی زاده.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان جمعه 13 آبان به انجام رسید و پالایش نفت آبادان در تهران، 79 بر 52 تیم گاز را شکست داد.

نفت آبادان در بازی پیشین خود پاز را مغلوب کرده بود اما گاز در دیدار برابر شهرداری گرگان تن به شکست داده بود و این بازی، دومین مسابقه نفت و سومین بازی گاز به حساب می آمد.

در این مسابقه آبادان در هر چهار کوارتر برنده بازی بود و به ترتیب 23 بر 11، 21 بر 12، 15 بر 12 و 20 بر 17 پیروز شد ضمن این که گاز نیز در این بازی تیمی جنگنده نشان داد.

فاطمه فاطمی بازیکن تیم گاز در این مسابقه با 12 امتیاز و 15 ریباند به همراه 2 بلاک شات، نمایش خوبی داشت و در 28 دقیقه بازی برای تیمش، دبل دبل کرد.

با این حال، امتیازآورترین بازیکن میدان سوگند احمدی گارد راس تیم گاز بود که تمام مسابقه را در زمین حضور داشت و 24 امتیاز کسب کرد. او 6 ریباند و 2 بلاک شات نیز داشت.

در ترکیب تیم نفت آبادان، انیس مرادی باز هم در نقش یک ستاره ظاهر شد. او 27 دقیقه برای نفت بازی کرد، 15 امتیاز به دست آورد و 8 ریباند، 3 پاس گل و یک توپ ربایی ثبت کرد.

مهسا تقی زاده بازیکن فصل گذشته شیمیدر که به تیم سابقش بازگشته نیز در این بازی در 29 دقیقه حضور در زمین، 7 امتیاز، 6 ریباند، 6 پاس منجر به گل و 4 توپ ربایی ثبت ککرد

همچنین مژده نظری 17، سارا حسنینی بازیکن فصل قبل گروه بهمن 14 و ترنم شاهین زاده بازیکن جوان خوزستانی نفت 12 امتیاز برای تیمشان کسب کردند.

کاپیتان الناز سیاهی نیز در این مسابقه در 17 دقیقه حضور در میدان، 4 امتیاز و 10 ریباند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.