8
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان

شهرداری گرگان و یزدیان نسخه پادما یدک را پیچیدند!

  • کد خبر : 87000
  • 14 آبان 1401 - 12:03
شهرداری گرگان و یزدیان نسخه پادما یدک را پیچیدند!
در ادامه هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان تیم شهرداری گرگان برابر پادما یدک اصفهان پیروز شد و سومین برد پیاپی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان که جمعه 13 آبان به انجام رسید تیم شهرداری گرگان در اصفهان از سد پادما یدک عبور کرد.

در این بازی پادما یک 42 بر 70 به شهرداری گرگان که هدایت آن را نیکا بیک لیکلی بر عهده دارد باخت. این، سومین شکست متوالی پادما یدک بود.

گرگان در این بازی در کوارترهای اول تا چهارم با امتیازات 17 بر 12، 8 بر 6، 30 بر 12 و 15 بر 12 به برتری دست پیدا کرد.

کیمیا یزدیان طهرانی بازیکن جوان تیم شهرداری گرگان با 29 امتیاز حاصل 38 دقیقه حضور در میدان ، ارزشمندترین بازیکن زمین بود. او در این بازی 13 بار برای 2 امتیازی و 16 بار برای 3 امتیازی، سبد را هدف قرار داد.

یزدیان 9 ریباند و 7 توپ ربایی داشت و نقش اصلی را در برتری سوم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال بانوان 1401 ایفا کرد.

شادی عبدالوند گارد تیم گرگان نیز 12 امتیاز، 4 ریباند و 2 توپ ربایی و ناهیده اسدی 9 امتیاز و 4 توپ ربایی ثبت کردند. سهم کاپیتان نیلوفر مفیدی 7، زهرا قیس 6 و فاطمه گلاب گیر 7 امتیاز در این بازی بود.

برای تیم پادما یدک نیز گرچه کاپیتان مائده پورحیدر 16 امتیاز به دست آورد اما از 15 اقدام او برای پرتاب 2 امتیازی، تنها 4 اقدام به نتیجه رسید. مهدیه سپهوند با 6 امتیاز و 10 ریباند روز نسبتا موفقی در ترکیب تیم اصفهانی داشت.

از نکات ویژه این مسابقه، غیبت تینا عیساییان بازیکن ارزنده و باتجربه گرگان بود گرچه غیبت او در جریان مسابقه چندان به چشم نیامد و شهرداری گرگان صدر جدول را حفظ کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.