9
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی گروه بهمن بر ذوب آهن با دبل دبل نگین رسولی

  • کد خبر : 87002
  • 14 آبان 1401 - 12:18
پیروزی گروه بهمن بر ذوب آهن با دبل دبل نگین رسولی
گروه بهمن در دومین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال زنان با دبل دبل مهره جوان و جسور خود نگین رسولی از سد ذوب آهن عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان که جمعه 13 آبان برگزار شد گروه بهمن برنده جدال برابر ذوب آهن اصفهان در تهران بود.

در این مسابقه گروه بهمن با هدایت فریناز طائرپور توانست 89 بر 58 ذوب آهن را شکست داد. این، دومین پیروزی نایب قهرمان فصل گذشته در دومین رقابتش در لیگ 1401 است.

در این مسابقه گروه بهمن در هر چهار کوارتر و به ترتیب با امتیازات 28 بر 12، 21 بر 13، 16 بر 10 و 24 بر 23 تیم اصفهانی را شکست داد.

نگین رسولی پور بازیکن جوان و تازه وارد گروه بهمن در پرتاب ها روز خوبی داشت. او با 24 امتیاز و 11 پاس منجر به گل، دبل دبل کرد و 4 توپ ربایی نیز به ثبت رساند.

امتیازآورترین چهره میدان اما کاپیتان دلارام وکیلی بود. او 25 امتیاز برای بهمن کسب کرد که 18 امتیاز آن از طریق پرتاب های سه امتیازی به دست آمد.

دلارام در این بازی 14 بار اقدام به پرتاب سه امتیازی کرد که 6 بار آن به هدف نشست. یک توپ ربایی و 8 ریباند نیز عملکرد بازیکن وفادار گروه بهمن در بازی برابر ذوب آهن اصفهان بود.

فائزه شهریاری نیز که در مسابقه پیشین بهمن درخشان ظاهر شده بود در این بازی با 17 امتیاز روز موفقی سپری کرد. فاطمه شهریاری 9، مهلا عابدی 8 و گلشید امیدیان 6 امتیازی برای فینالیست سه دوره اخیر لیگ برتر بسکتبال بانوان کسب کردند.

برای تیم ذوب آهن ستاره سیاوشی 14 و پریسا رهنما 11 و سمانه طغیانی 8 امتیاز به دست آوردند. غیبت مژگان خدادادی بازیکن ارزشمند ذوب آهن در این بازی هم برای گاندوها اداه یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.