4
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان

نیمه دوم فاجعه بار ذوب آهن برابر پاز

  • کد خبر : 87138
  • 20 آبان 1401 - 18:50
نیمه دوم فاجعه بار ذوب آهن برابر پاز
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز آغاز شد و در اصفهان، ذوب آهن در نیمه دومی فاجعه بار و ضعیف برابر پاز تسلیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با 4 مسابقه آغاز شد و در اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان مغلوب پاز آشا آروین تهران شد.

ذوب آهن امروز در حالی که نیمه نخست را از پاز برده بود با ارائه عملکردی پراشتباه در نیمه دوم، بازی برده را از دست داد و 55 بر 43 شکست خورد.

ذوب آهن امروز در کوارتر اول 14 بر 11 و در کوارتر دوم 17 بر 14 پیروز شد تا نیمه اول را با برد 31 بر 25 پشت سر بگذارد اما این تیم در تمام نیمه دوم شامل دو کوارتر تنها 12 امتیاز گرفت.

شکست 7 بر 11 در کوارتر سوم باز هم ذوب آهن را برنده وارد کوارتر پایانی کرد اما اوج موفقیت پاز در کوارتر چهارم بود جایی که این تیم توانست 19 بر 5 پیروز این کوارتر شود و برد را به چنگ بیاورد.

در ترکیب ذوب آهن، کاپیتان مژگان خدادادی پس از دو مسابقه غیبت و پشت سر گذاشتن مصدومیت به میدان بازگشت و 6 امتیاز، 2 ریبند، 3 پاس گل و 2 توپ ربایی در 25 دقیقه ثبت کرد.

موفق ترین چهره ذوب آهن اما ستاره سیاوشی بود که 14 امتیاز و 8 ریباند داشت و می توانست با دو ریباند دیگر دبل دبل کند. پریسا رهنما نیز 11 امتیاز و 8 ریباند داشت.

برای پاز، سمیه ثابت زاده بازیکن فصل گذشته سپاهان روز درخشانی داشت. او 34 دقیقه برای پاز بازی کرد و 18 امتیاز به دست آورد و با 6 ریباند و 5 توپ ربایی روز خوب خود را کامل کرد.

سیمین حبیبی عصر 6 امتیاز و 12 ریباند و غزل ملکی با 4 امتیاز و 10 امتیاز به ثبت رساندند. این نتیجه به سومین برد پاز و سومین شکست ذوب آهن در چهارمین مسابقه این فصل دو تیم انجامید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.