7
به اسقبال دیدار شهرداری گرگان و گروه بهمن

پنجه در پنجه در گرگان | در حسرت لحظات دیوانه‌وار دریغ شده

  • کد خبر : 87272
  • 10 آذر 1401 - 12:17
پنجه در پنجه در گرگان | در حسرت لحظات دیوانه‌وار دریغ شده
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان جمعه برگزار می‌شود و چشم‌ها به گرگان دوخته شده جایی که شهرداری گرگان و گروه بهمن، نبرد مدعیان را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” رقابت شهرداری گرگان و گروه بهمن، تقابل شکست‌ناپذیرهای لیگ برتر بسکتبال زنان است اما این رکورد برای یکی از دو تیم به پایان خط رسیده است.

پس از ۶ هفته موفق برای هر دو تیم، یکی از دو مدعی قهرمانی جمعه را با پایان شکست‌ناپذیری سپری خواهد کرد اما این، تازه آغاز راه در جدال برای فتح قهرمانی است.

شهرداری گرگان با جذب هوشمندانه مهره‌های کارآمد به اندازه کافی برای قهرمان شدن در این فصل شایسته هست اما آیا این شایستگی برای قهرمانی کفایت می‌کند؟

زمانی که حریفی سرسخت و مسلح و با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی در سه فصل اخیر در پیش رو دارید، نمی‌توانید با قاطعیت از آینده حرف بزنید.

نگاهی به ترکیب دو تیم، فهرستی از تاثیرگذارترین مهره‌های لیگ بسکتبال را پیش روی ما قرار می‌دهد و در جدال سربازان سرسخت، پیروزی به گروهی روی خوش نشان می‌دهد که روزی کم‌اشتباه را پشت سر بگذارند.

به همین دلیل است که پیش بینی پیروزی دیدار شهرداری گرگان و گروه بهمن آسان نیست. اگر در این سوی میدان کیمیا یزدیان طهرانی هست، آن سوی زمین نگین رسولی چشم در چشم گرگانی‌هاست.

اگر میزبان دل در گرو شادی عبدالوند، تینا عیساییان و ناهیده اسدی دارد در سوی مقابل، کاپیتان دلارام، فائزه شهریاری، گلشید امیدیان و دیگران ایستاده‌اند.

حسرت بزرگ اما، دریغ شدن تماشای این بازی برای همه است. چه هواداران پرشور گرگان و چه سایر دوستداران بسکتبال که امکان تماشای نسخه جذابی از آن را در اختیار ندارند.

یک تقابل تمام‌عیار و دیدنی با همه لحظات دیوانه‌وار و هیجان انگیزش، پشت دیوارهای سالنی در گرگان دفن می‌شود و این، مهم‌ترین موضوعی است که می‌توان درباره دیدار گرگان و بهمن گفت.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان

شهرداری گرگان _گروه بهمن تهران ( خانه بسکتبال گرگان )_ساعت ۱۳

سپهرداد تهران _دوب آهن اصفهان ( سالن شهید کشوری شهر قدس )_ساعت ۱۲

پاز آشا آروین تهران _تیروژ حیات کردستان ( سالن شهید کشوری شهر قدس )_ساعت ۱۴

پالایش نفت آبادان _نیکان تهران ( سالن شماره یک ورزشگاه هفده شهریور آبادان ) _ساعت ۱۳

ستاد شرکت ملی گاز تهران _پادما یدک ایرانیان اصفهان (سالن بسکتبال آزادی) _ساعت ۱۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.