3
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان

کامبک پاز برابر تیروژ کردستان کامل نشد

  • کد خبر : 87324
  • 11 آذر 1401 - 18:10
کامبک پاز برابر تیروژ کردستان کامل نشد
پاز در جدال برابر تیروژ حیات کردستان در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان با وجود پیروزی در نیمه دوم، در نهایت بازنده میدان را ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با شکست تیم پاز تهران برابر تیروژ حیات کردستان همراه شد و تیم سروه ضرغامیان پیروزی دیگری به دست آورد.

پاز پس از یک نیمه دشوار و ناگوار، در نیمه دوم نمایش خوبی داشت اما کامبک این تیم ناتمام ماند تا تیروژ 74 بر 66 برنده این مسابقه باشد.

در کوارترهای اول و دوم، نماینده بسکتبال کردستان 21 بر 17 و 24 بر 11 پیروز میدان بود اما پاز در کوارترهای سوم و چهارم 19 بر 14 و 19 بر 15 فاتح شد.

سه بازیکن تیم تیروژ کردستان در مسابقه امروز دبل دبل کردند. آیدا گل محمدی بازیکن سنتر و جوان تیروژ به همراه زینب غفاری و کیژان شکری.

پریسا کرمی کاپیتان تیروژ تمام 40 دقیقه بازی را (همانند کیژان شکری) در میدان بود و 24 امتیاز کسب کرد تا پس از سمیه ثابت زاده، گارد تیم پاز، امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گیرد.

آیدا گل محمدی 18 امتیاز و 17 ریباند به همراه 5 بلاک شات ثبت کرد و نمایشی خیره کننده از بازیکن رعنای تیروژ حیات به نمایش گذاشته شد.

زینب غفاری نیز 16 امتیاز و 16 ریباند و کیژان شکری 11 امتیاز و 11 ریباند داشتند.

این چهار بازیکن به اضافه مونس علی پناه، استخوان بندی اصلی تیروژ در جریان این بازی و بازی های گذشته را تشکیل داده و می دهند.

سروه ضرغامیان امروز دقایقی از حضور سیران قادرنژاد، پونه علی پناه و یاسا صلواتی استفاده کرد. تیروژ امروز مجموعا از 8 بازیکن بازی گرفت.

در ترکیب تیم پاز ، سمیه ثایت زاده چهره اول بود که در 36 دقیقه بازی 30 امتیاز و +9 ریباند ثبت کرد. غزل محسنی نیز با 26 امتیاز یکی از ستارگان پاز در بازی امروز بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.