1
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان

سپهرداد طعم پیروزی را چشید | قسمتی تریپل دبل کرد

  • کد خبر : 87522
  • 18 آذر 1401 - 13:04
سپهرداد طعم پیروزی را چشید | قسمتی تریپل دبل کرد
تیم سپهرداد تهران در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان سرانجام پیروز شد و در جدال نزدیک برابر پادما یدک اصفهان به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با 5 مسابقه به انجام رسید و در یکی از بازی ها، سپهرداد از سد پادما یدک اصفهان عبور کرد.

در این دیدار که از ساعت 11 امروز در تهران برگزار شد سپهرداد در یک بازی نزدیک و نفس گیر، 67 بر 60 از سد حریف خود گذشت و نخستین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

در این بازی دیدنی سپهرداد با برتری 17 بر 14 و 16 بر 11 در کوارترهای اول و دوم، نیمه نخست را با پیروزی 33 بر 25 پشت سر گذاشت.

کوارتر سوم اما متعلق به پادما یدک بود و تیم اصفهانی با پیروزی 26 بر 19، با حداقل اختلاف وارد کوارتر سرنوشت ساز چهارم شد.

در کوارتر پایانی، سپهرداد 15 بر 9 برنده بود. حدیثه قسمتی بازیکن ارزشمند و جوان سپهرداد با 13 امتیاز و 15 ریباند و 10 توپ ربایی تریپل دبل کرد.

الناز سیاهی بازیکن تیم پالایش نفت آبادان 14 دی 97 در جریان پیروزی تیمش برابر باژوند بوشهر و شادی عبدالوند 5 بهمن 98 در جریان دیدار شهرداری گرگان برابر آویژه صنعت مشهد تریپل دبل کرده بودند.

همچنین حدیثه شکرالکران با 17 امتیاز و 13 ریباند برای سپهرداد دبل دبل کرد. مریم بهمنی 15 و زهرا یداللهی 12 امتیاز برای سپهرداد به دست آوردند.

در ترکیب تیم پادما یدک اصفهان، معصومه یعقوبی با 12 امتیاز و 9 ریباند و 4 توپ ربایی و سحر گودرزی با 15 امتیاز عملکرد خوبی داشتند گرچه گودرزی 9 بار اقدام به پرتاب سه امتیازی کرد که فقط یک بار آن موفق بود.

سحر-گودرزی-در-دیدار-سپاهان-و-پاز-تهران-در-لیگ-برتر-بسکتبال-بانوان-1400

سپهرداد در 7 بازی پیشین خود شکست خورده بود و برد امروز به منزله نخستین برد این فصل و رهایی از قعر جدول بود. هدایت تیم سپهرداد را پوران عباسی بر عهده دارد.

پادما یدک اصفهان نیز که شرایط نابسامانی در جدول دارد در نهمین مسابقه فصل خود باز هم شکست خورد و نیم فصل را بدون پیروزی و با قعرنشینی به انتها رساند.

لیگ برتر بسکتبال زنان در فصل 1401 با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.