4
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان

پایان نیم فصل برای بهمن، بدون شکست و با صدرنشینی

  • کد خبر : 87526
  • 18 آذر 1401 - 14:53
پایان نیم فصل برای بهمن، بدون شکست و با صدرنشینی
گروه بهمن با یک پیروزی قابل انتظار برابر تیم گاز تهران، نیم فصل لیگ برتر بسکتبال زنان را بدون شکست و با صدرنشینی به انتها رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز تیم گروه بهمن در مصاف با گاز تهران به پیروزی دست پیدا کرد.

در این مسابقه که ظهر امروز در تهران برگزار شد تیم صدرنشین گروه بهمن برای شکست تیم رده هشتمی گاز کار سختی نداشت و در نهایت 75 بر 52 برنده بود.

مهلا عابدی پاورفوروارد تیم گروه بهمن در این مسابقه با 11 امتیاز و 21 ریباند (به همراه 5 بلاک شات) در 34 دقیقه حضور در میدان برای گروه بهمن دبل دبل کرد.

فائزه شهریاری با 17، نسرین فلاح با 17، نگین رسولی با 13، ریحانه صالحی با 8، عسل نسترن طهرانی با 6 و ریحانه حشمتی با 2 امتیاز در پیروزی امروز بهمن سهیم شدند.

در ترکیب گاز تهران و طبق معمول بازی های گذشته سوگند احمدی و المیرا اربابی نژاد موفق ترین مهره ها بودند. احمدی 11 و اربابی نژاد 12 پوئن برای گاز ثبت کردند.

این پیروزی به تیم فریناز طائرپور کمک کرد تا بدون شکست، قهرمان نیم فصل شود. 9 بازی و 9 پیروزی حاصل کار گروه بهمن است که این فصل با پیراهن مشکی در میادین حاضر شده است.

گاز تهران اما با شکست در مسابقه امروز، با 2 برد و 7 باخت و 11 امتیاز و رده هشتم جدول، نیم فصل را به پایان رساند.

لیگ برتر بسکتبال زنان ایران در فصل 1401 با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. گروه بهمن در سه دوره اخیر لیگ برتر در فینال حاضر بوده و دو قهرمانی به دست آورده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.