18

برنزی اینچئون به دنبال طلای جاکارتا/ آرزو حکیمی: قول مدال نمی دهم اما برای طلا می جنگم

  • کد خبر : 8797
  • 22 مرداد 1397 - 16:58
برنزی اینچئون به دنبال طلای جاکارتا/ آرزو حکیمی: قول مدال نمی دهم اما برای طلا می جنگم

ملی پوش قایقرانی ایران که در دوره قبل بازی های آسیایی به مدال برنز تک نفره رسید گفت: من قول مدال در بازی های آسیایی اندونزی را نمی دهم اما برای خوش رنگ تر کردم مدالم می جنگم.

“آرزو حکیمی” ملی پوش قایقرانی اعزامی ایران به بازی های آسیایی در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس”؛ درباره شرایط تیم ملی قبل از اعزام به اندونزی گفت: تیم شرایط خوبی دارد و ما هفته آینده به اندونزی می رویم. کایاک جزو رشته هایی است که ورزشکارانش جزو گروه های آخر اعزامی هستند.

حکیمی با بیان اینکه قولی برای گرفتن مدال در اندونزی نمی دهد، گفت: همه ورزشکاران اینگونه هستند که هیچ وقت قول مدال نمی دهند و این طرز فکر برای همه ورزشکاران است. واقعا نمی توان گفت که چه اتفاقی رخ می دهد. این پیش بینی در ماده ای که من هستم بیش از باقی ماده ه سخت است چرا که همه قایق ها به هم نزدیک هستند و بعد از گذشتن همه از خط پایان باید چند ثانیه صبر کرد تا بفهمی چندم شده ای.

قایقران آب های آرام ایران گفت: قطعا همه ورزشکاران ایرانی و حتی دیگر ورزشکاران حاضر در این رقابت ها برای مدال طلا می جنگند. هدف همه طلاست و همه می خواهند به این مدال برسند اما اینکه چه پیش می آید و رنگ مدال چیست، بعد از اتمام مسابقه مشخص می شود.

او ادامه داد: من در دوره گذشته مدال برنز گرفتم و خیلی دوست دارم که این مدال را امسال خوش رنگ تر کنم. شرایط خوبی هم دارم و امیدوارم روزهایی که مسابقه دارم به نتیجه قابل قبول برسم.

حکیمی در پایان صحبت های خود گفت: ما زحمات زیادی کشیده ایم و روزهای سختی را در اردو پشت سرگذاشتیم. الان در این هوای گرم تمرین می کنیم اما به نظرم هدفمان به قدری بزرگ است که می توان این سختی ها را نادیده گرفت. امیدوارم همه بچه های تیم نتیجه خوبی بگیرند و بتوانیم مردم ایران را سربلند کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.