2
هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی باارزش نیکان | شهرداری گرگان باز هم باخت

  • کد خبر : 88282
  • 23 دی 1401 - 17:45
پیروزی باارزش نیکان | شهرداری گرگان باز هم باخت
شکست شهرداری گرگان در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال زنان نشان داد اوضاع در این تیم هنوز مناسب نیست. نیکان نیز برنده بازی جذابی برابر پاز بود.

به گزارش افرا ورزش، هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز جمعه ۲۳ دی با برگزاری ۴ مسابقه و لغو یک بازی به انجام رسید و شکست شهرداری گرگان اتفاق بزرگ روز بود.

شهرداری گرگان با شکست در زمین تیم تیروژ حیات کردستان در آستانه از دست دادن رتبه دوم جدول قرار گرفته است.

بحران شهرداری گرگان ادامه دارد

تیم نیکا بیک لیکلی که به سنندج سفر کرده بود برابر تیروژ کردستان و تیم سروه ضرغامیان سرمربی سابق گرگان، 75 بر 58 تن به شکست داد.

شکست امروز شهرداری گرگان نشان داد اوضاع این تیم همچنان نامناسب است. ۴ شکست تا پایان هفته چهاردهم نمایانگر این است که گرگان برای قهرمان شدن کار بسیار سختی دارد.

در مسابقه امروز پریسا کرمی کاپیتان تیروژ کردستان با ۲۳ امتیاز و آیدا گل محمدی و زینب غفاری با ۱۸ و ۱۶ امتیاز نقش پررنگی در برد تیروژ داشتند.

گروه بهمن، آسوده و مقتدر پیش می‌رود

تیم صدرنشین گروه بهمن در اصفهان موفق شد پادما یدک این شهر را ۸۶ بر ۵۱ شکست دهد. گروه بهمن با رهبری فریناز طائرپور هر ۱۴ مسابقه این فصل خود را برده و مدعی اول قهرمانی است.

گلشید امیدیان بازیکن سنتر بلند قامت تیم گروه بهمن در بازی امروز در 26 دقیقه حضور در میدان با 19 امتیاز و 13 ریباند، موفق به ثبت دبل دبل شد.

مهلا عابدی با 17 امتیاز، نسرین فلاح با 12 امتیاز و شکیبا کائید و فائزه شهریاری با 10 امتیاز نقش پررنگی در برد قاطع بهمن ایفا کردند.

پیروزی دلچسب جوانان نیکان بر باتجربه‌های پاز

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال زنان ، تیم نیکان تهران، در مصاف با تیم پرمهره و باتجربه‌تر پاز در یک بازی نفس گیر و پیچیده، ۵۶ بر ۵۴ به پیروزی رسید و اتفاق بزرگی رقم زد.

دختران جوان زهرا اسلام زاده امروز با دبل دبل شمیم نوری بازیکن آینده دار خود برنده بازی شدند. اگر پرتاب‌های غزل محسنی در ۴ ثانیه مانده به پایان به سبد می نشست بازی احتمالاً به اورتایم می‌رفت.

در دیگر مسابقه امروز تیم ذوب آهن اصفهان در سالن ملت این شهر و در غیاب کاپیتان مژگان خدادادی ۷۲ بر ۴۹ از سد تیم انتهای جدولی گاز تهران عبور کرد.

همچنین دیدار تیم‌های سپهرداد تهران و پالایش نفت آبادان به دلیل ناممکن بودن سفر نفت به تهران در پی شرایط نامناسب جوی، به تأخیر افتاد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.