5
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال

پیروزی گرگان با پرتاب‌های یزدیان و ریباندهای عیساییان

  • کد خبر : 88700
  • 14 بهمن 1401 - 14:02
پیروزی گرگان با پرتاب‌های یزدیان و ریباندهای عیساییان
شهرداری گرگان در هفته هجدهم و پایانی دور گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان توانست در یک بازی دشوار و پیچیده از سد تیم پاز تهران بگذرد.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز آغاز شد و در نخستین بازی امروز در تهران، تیم شهرداری گرگان توانست همانند دیدار رفت برابر پاز پیروز شود.

بر خلاف بازی رفت که گرگان در آن، برنده‌ای قاطع بود و با اختلاف ۴۲ پوئن برنده شد، مسابقه امروز برای تیم نیکا بیک لیکلی چالش‌برانگیز بود اما در نهایت گرگان با پیروزی ۶۶ بر ۵۲ پیروزی را دشت کرد.

شهرداری گرگان در این بازی در چهار کوارتر بازی به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۹، ۱۸ بر ۱۵، ۱۴ بر ۱۳ و ۱۶ بر ۱۵ به برتری رسید و با پیروزی به کار خود در دور گروهی پایان داد.

تینا عیساییان مهره کهنه‌کار شهرداری گرگان در این بازی در ۲۷ دقیقه حضور در زمین، ۱۶ امتیاز گرفت، دبل دبل کرد و ۲۶ ریباند به ثبت رساند تا زیر سبد را در سلطه خود داشته باشد.

کیمیا یزدیان طهرانی، جوان بااخلاق گرگان امروز روز درخشانی داشت. او در ۲۸ دقیقه حضور در میدان، ۱۵ امتیاز گرفت و ۳ اقدام از ۴ اقدام او برای پرتاب سه امتیازی به سبد و ثمر نشست.

۷ ریباند و ۶ توپ ربایی از سوی کیمیا یزدیان، روز موفق او در تهران را تکمیل کرد.

تئودورا ساریچ، بازیکن جدید ۱۹۰ سانتی‌متری و اهل مونته نگرو شهرداری گرگان نیز در این مسابقه در ۳۰ دقیقه بازی برای تیم نیکا، ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ توپ ربایی داشت.

شهرداری گرگان با این پیروزی با ۱۳ برد از ۱۸ بازی و ۳۱ امتیاز با رتبه سوم به کار خود در دور گروهی پایان داد و راهی پلی‌آف شد.

پاز نیز در روزی که غزل ملکی برای این تیم ۱۴ امتیاز گرفت و فقط از ۶ بازیکن در جریان مسابقه استفاده کرد (نیکو فتاحیان، کاپیتان روژانو محمودی، سمیه ثابت زاده، غزل ملکی، مریم عدالت کار مقدم و مریم محمدبیگی) با ۸ برد از ۱۸ بازی و ۲۵ امتیاز در دور گروهی ششم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.