6
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی بهمن برابر گاز با دبل دبل مهلا عابدی

  • کد خبر : 88715
  • 14 بهمن 1401 - 17:56
پیروزی بهمن برابر گاز با دبل دبل مهلا عابدی
گروه بهمن در آخرین دیدار خود در دور گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان در روز دبل دبل مهلا عابدی گاز را شکست داد و شکست ناپذیری خود را حفظ کرد.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و در یکی از بازی ها در سالن دانشگاه شریف تهران، تیم گروه بهمن از سد گاز قعرنشین گذشت.

بهمن که هر 17 بازی پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود امروز در مصاف با گاز، 65 بر 51 به برتری رسید و بدون حتی یک شکست، کار خود را در دور گروهی پایان داد.

این در حالی بود که نگین رسولی پور و فائزه شهریاری، دو بازیکن باارزش گروه بهمن در مسابقه امروز غایب بودند.

گاز در مسابقه امروز عملکرد بدی نداشت و در مقاطعی از مسابقه به تیم صدرنشین فشار آورد و در کوارترهای سوم و چهارم فاصله کمی با حریفش ایجاد کرد.

مهلا عابدی بازیکن پاور فوروارد تیم گروه بهمن با 17 امتیاز و 12 ریباند در 33 دقیقه حضور در میدان، دبل دبل کرد.

 او 6 پاس منجر به گل نیز داشت، 8 پرتاب 2 امتیازی از مجموع 11 پرتابش به سبد رسید اما هیچ اقدامی برای پرتاب سه امتیازی ثبت نکرد.

کاپیتان دلارام وکیلی، در بازی امروز 10 امتیاز کسب کرد اما هیچ یک از 7 بار اقدام او برای سه امتیاز موفق نبود و از این منظر، روز موفقی سپری نکرد. نسرین فلاح نیز در این بازی 10 امتیاز برای بهمن گرفت.

لیگ برتر بسکتبال زنان

نکته جالب این که در این بازی گروه بهمن 32 بار اقدام به پرتاب سه امتیازی کرده اما تنها 2 بار توسط شکیبا کائید و عسل نسترن طهرانی موفق به فتح سبد شده است.

در تیم گاز تهران، مطابق بازی‌های گذشته کاپیتان المیرا اربابی نژاد ستارگی کرد و 24 امتیاز، 10 ریباند و دبل دبل خود را ثبت کرد.  فاطمه فاطمی نیز با 10 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کرد.

بدین ترتیب تیم بهمن با 36 امتیاز (حداکثر امتیاز ممکن- صدرنشین دور گروهی شد و گاز با 21 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. نکته جالب این که دو تیم در مرحله پلی‌آف باید بار دیگر رودرروی هم قرار گیرد.

گاز احتمالاً با دو بازی دیگر برابر بهمن که تقابل دو تیم در یک فصل را به چهار مسابقه رودررو می‌رساند با لیگ ۱۴۰۱ خداحافظی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.