7
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان

برتری پادما یدک برابر سپهرداد با درخشش پورحیدر

  • کد خبر : 88717
  • 14 بهمن 1401 - 18:06
برتری پادما یدک برابر سپهرداد با درخشش پورحیدر
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با برتری پادما یدک اصفهان برابر سپهرداد در جدال قعرنشینان و درخشش مائده پورحیدر برگزار شد.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم و پایانی از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و در مسابقه دو تیم انتهای جدولی پادما یدک اصفهان و سپهرداد تهران، پیروزی با پادما یدک بود.

تیم اصفهانی در زمین خود توانست تیم سپهرداد را 71 بر 62 شکست دهد. این برد، دومین پیروزی فصل پادما یدک بود و سبب شد این تیم در پایان فصل، آخر نشود.

در روزی که کاپیتان مائده پورحیدر ستاره بازی بود، برای پادما یدک 28 امتیاز و 10 ریباند ثبت و دبل دبل کرد.

آتنا جعفرزاده 12، بهار حیدری 9 و مهدیه سپهوند 8 امتیاز برای تیم پادما یدک ایرانیان کسب کردند تا این تیم با یک پله صعود از رده دهم به نهم جدول برسد و سپهرداد را به انتهای جدول بفرستد.

در تیم سپهرداد، کاپیتان مهتاب رحیمی که تمام 40 دقیقه بازی را در میدان بود با 15 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد. مریم بهمنی هم 15 امتیاز برای سپهرداد گرفت و حدیثه شکرالکران و زهرا یداللهی 10 و 11 امتیاز برای سپهرداد به دست آوردند.

قرار گرفتن پادما یدک و سپهرداد در جایگاه نهم و دهم لیگ به معنای پایان کار آنها در این فصل و عدم راهیابی به مرحله حذفی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. زهرا جانم. خیلی دوستت داریم و برات آرزوی موفقیت میکنیم. مربی دوست داشتنی ام، زهرا جان، مثله ستاره در زمین میدرخشی و اینده روشن و داری مربی پر تلاش و حرفه ای من

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.