8
پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال زنان

پالایش نفت آبادان در نیمه نهایی با درخشش آناهیس

  • کد خبر : 89090
  • 25 بهمن 1401 - 15:50
پالایش نفت آبادان در نیمه نهایی با درخشش آناهیس
تیم پالایش نفت آبادان با درخشش آناهیس خداوردیان، دومین پیروزی برابر نیکان تهران را بدست آورد و راهی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان شد.

به گزارش افرا ورزش، مرحله برگشت پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال زنان با دیدار دو تیم نیکان تهران و پالایش نفت آبادان پیگیری شد و نفت در بازی برگشت نیز از سد تیم سخت کوش نیکان گذشت.

این مسابقه از ساعت 13 و 30 دقیقه امروز سه شنبه 25 بهمن در سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز شد در حالی که دیدار رفت دو تیم در آبادان، با برتری نزدیک پالایش نفت در وقت‌های اضافه همراه بود.

نیکان که برای زنده نگه‌داشتن شانس صعود به نیمه نهایی، نیاز به برتری در این دیدار داشت، بازی را طوفانی آغاز کرد.کوارتر اول با برتری 17 بر 7 شاگردان جوان زهرا اسلام‌زاده در نیکان همراه بود.

در کوارتر دوم اما ورق برگشت؛ عملکرد خوب آناهیس خداوردیان و مژده نظری پیروزی 20 بر 11 پالایش نفت را در پی داشت. نکته جالب در نیمه اول کسب 21 امتیاز از 28 پوئن نیکان توسط فرناز خدامرادی و شمیم نوری بود!

روند خوب پالایش نفت آبادان در کوارترهای سوم و چهارم نیز ادامه داشت؛ با وجود جنگندگی جوانان نیکان اما آبادانی‌ها پیروز این دو کوارتر شدند.

برتری 19 بر 12 در کوارتر سوم و 17 بر 15 در کوارتر پایانی، پیروزی 63 بر 55 پالایش نفت را به همراه داشت. بدین ترتیب با کسب دومین پیروزی برابر نیکان، نفت به نیمه نهایی لیگ بسکتبال زنان صعود کرد.

زهرا اسلام‌ زاده و ستاره‌های آینده‌دار نیکان نیز به انتهای سریال نمایش‌های درخشان خود در این فصل رسیدند. آنها تیمی سرشار از الهام بخشی و زیبایی بسکتبال بودند.

آناهیس خداوردیان ستاره این بازی بود؛ 20 امتیاز و 10 ریباند! برای گارد پالایش نفت آبادان منجر به ثبت دبل دبل شد.

2 پاس منجر به گل، 6 توپ ربایی و کارایی 26 آمار درخشان خداوردیان در این دیدار بود تا حکم صعود به دست او امضا شود.

زهرا حق جو با کسب 5 امتیاز، 17 ریباند و کارایی 17 دیگر بازیکن موفق مدینه آلبوعلی برابر نیکان بود. فرناز خدامرادی ستاره جوان نیکان 21 پوئن برای تیمش بدست آورد و امتیازآورترین بازیکن زمین لقب گرفت.

اما نمایش خوب خدامرادی در کنار شمیم نوری که با 14 امتیاز و 10 ریباند، دبل دبل کرد، مانع از شکست نیکان در این دیدار نشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.