4
پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال زنان

شهرداری گرگان به جمع چهار تیم برتر راه‌ یافت

  • کد خبر : 89099
  • 25 بهمن 1401 - 16:32
شهرداری گرگان به جمع چهار تیم برتر راه‌ یافت
تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان با پیروزی ۸۸ بر ۴۰ برابر ذوب آهن اصفهان به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان صعود کرد.

به گزارش افرا ورزش، مرحله برگشت پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال زنان با دیدار دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان پیگیری شد و گرگان با دو پیروزی در یک چهارم نهایی، به جمع چهار تیم برتر رسید.

این بازی از ساعت ۱۳ امروز سه شنبه 25 بهمن به میزبانی ذوب‌آهن اصفهان آغاز شد. ذوب‌آهن امیدوار بود با استفاده از امتیاز میزبانی، با پیروزی در این دیدار کار را به بازی سوم بکشاند.

در سوی مقابل شهرداری گرگان باانگیزه قطعی کردن صعود خود به نیمه نهایی لیگ برتر، پا به میدان گذاشته بود.

شاگردان نیکا بیک لیکلی بازی را با ترکیب ایمانیک تیلفورد، ناهیده اسدی، کیمیا یزدیان طهرانی، تئودورا ساریچ و تینا عیساییان آغاز کردند.

در سوی مقابل با نظر فرحناز شمس،مژگان خدادادی، الهام رنجبر، سمانه متقیان، پریسا رهنما و مریم حبیب‌زاده پنج استارتر ذوب آهن در این دیدار بودند.

شهرداری گرگان کوارترهای اول ،دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۱۰، ۲۴ بر ۳، ۲۰ بر ۱۵ و ۲۰ بر ۱۲ پیروز شدند.

در پایان شهرداری گرگان با برتری 88 بر 40 برابر ذوب‌آهن، با ثبت دومین پیروزی خود، راهی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان شد.

آمارهای فردی، روز خوش کیمیا یزدیان طهرانی

کیمیا یزدیان طهرانی از شهرداری گرگان با ۲۵ پوئن ،۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، 3 توپ‌ربایی و کارایی 25 بهترین بازیکن این دیدار بود.

ستاره گرگانی‌ها آمار درخشانی در درصد موفقیت پرتاب‌های خود داشت.

60 درصد موفقیت در پرتاب‌های منطقه‌ای، 66 درصد موفقیت در شوت 2 امتیازی، 50 درصد موفقیت در شوت 3 امتیازی و 66 درصد موفقیت در پرتاب‌های پنالتی!

تینا عیساییان، سنتر باتجربه گرگانی‌ها نیز در ۳۴ دقیقه حضور در زمین، 14 امتیاز و 13 ریباند را به ثبت رساند و دبل دبل کرد.

در سوی دیگر مژگان خدادادی، کاپیتان باتجربه ذوب‌آهن بهترین بازیکن تیمش بود؛ 14 امتیاز، 9 ریباند، 3 پاس منجر به گل، 3 توپ‌ربایی و کارایی 11 آمار او در این دیدار بود.

این بازی، پایانی بر فصل پرتلاطم ذوب آهن در لیگ بسکتبال بانوان و چراغ روشنی برای آینده شهرداری گرگان و امیدهای این تیم به انجام کارهای بزرگ در بازی های آینده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.