8
لیگ برتر قایقرانی اسلالوم بانوان

باورنکردنی: آوا شهرکرد و آوای شهرکرد، دو تیم در یک لیگ!

  • کد خبر : 90459
  • 05 اردیبهشت 1402 - 18:21
باورنکردنی: آوا شهرکرد و آوای شهرکرد، دو تیم در یک لیگ!
نیم‌فصل نخست لیگ قایقرانی اسلالوم در حالی پایان یافت که در اتفاقی باورنکردنی دو تیم به نام‌های آوا شهرکرد و آوای شهرکرد در لیگ حضور دارند!

به گزارش افرا ورزش، مرحله دوم لیگ قایقرانی اسلالوم بانوان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد و تیم آوا شهرکرد توانست در پایان دو مرحله و نیم‌فصل اول، صدرنشین شد.

اتفاق عجیب مسابقات لیگ اسلالوم مرتبط به هیچ نتیجه و رکوردی نیست؛ بلکه مربوط به حضور دو تیم همنام در لیگ است که یک حرف ربط تفاوت آن‌ها را رقم می‌زند.

یک تیم به نام آوا شهرکرد و تیم دیگر به نام آوای شهرکرد در لیگ اسلالوم شرکت کرده است. احتمالا مدیر این تیم زیر بار پسوند الف و ب برای دو تیم تحت مدیریتش نرفته است.

عجیب‌تر این که برگزارکنندگان مسابقات در فدراسیون قایقرانی ایرادی به نماینده شهرکرد نگرفته‌اند. این یک اتفاق باورنکردنی و بی‌سابقه در لیگ‌های ورزشی ایران است و آشکارا سبب بروز اشتباه در ذکر کردن نام دو تیم می‌شود!

به غیر از دو تیم آوا شهرکرد و آوای شهرکرد! تیم‌های استخر صدف منجیل، پخش کوثر قزوین، موج کوثر اصفهان، نوین البرز الف و نوین البرز ب در این رقابت حضور داشته‌اند.

قهرمانی سهم نیروانا اسدبیگی و هلیا قریشی شد

در این مسابقات قایقرانان در مواد کانو اسلالوم، کایاک اسلالوم، اسلالوم امدادی و اسپرینت اسلالوم رقابت کردند.

در کایاک اسلالوم هلیا قریشی از آوا شهرکرد با زمان ۱:۰۳.۴۶ دقیقه مقام اول، محدثه حسن‌پور از آوای شهرکرد با زمان ۱:۰۴.۹۳ دقیقه مقام دوم و ویانا خدامددی از پخش کوثر قزوین با زمان ۱:۱۰.۵۷ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانو اسلالوم نیروانا اسدبیگی از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۰۲.۴۲ دقیقه، دنیا جوکار از آوا شهرکرد با زمان ۱:۰۵.۹۸ دقیقه و آنیتا افشاری از پخش کوثر قزوین با زمان ۱:۱۵.۹۵ دقیقه اول تا سوم شدند.

در اسلالوم امدادی ملیکا سماکی و دنیا جوکار از آوا شهرکرد با زمان ۲:۰۸.۱۳ دقیقه اول، نیروانا اسدبیگی و نازنین فرزانه از استخر صدف منجیل با زمان ۲:۱۱.۲۴ دقیقه دوم و نگار صادقی و خاطره فرجی از آوای شهرکرد با زمان ۲:۲۱.۱۵ دقیقه سوم شدند.

در اسپرینت اسلالوم محدثه حسن‌پور و ریحانه عسگری از آوای شهرکرد با زمان ۴۹.۹۸ ثانیه مقام اول، سامیه شالباف و پرنیان محمدی از آوا شهرکرد با زمان ۵۸.۶۰ ثانیه مقام دوم و یاسمن رضا سلطانی و آرمیتا کلایی از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۰۱.۲۴ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مرحله دوم لیگ اسلالوم بانوان در پایان نیم‌فصل نخست آوا شهرکرد با ۷۷ امتیاز صدرنشین شد، آوای شهرکرد با ۵۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و استخر صدف منجیل با ۵۶ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

نیم‌فصل دوم و هفته پایانی رقابت‌ها هفته آینده در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.