12

بازی های آسیایی جاکارتا/ شکست غیرمنتظره دختران کبدی برابر چین تایپه ؛مسیر فینال دشوار شد

  • کد خبر : 9211
  • 30 مرداد 1397 - 9:33
بازی های آسیایی جاکارتا/ شکست غیرمنتظره دختران کبدی برابر چین تایپه ؛مسیر فینال دشوار شد

تیم‌ ‌ملی کبدی دختران ایران در سومین دیدار از مرحله گروهی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ مقابل چین تایپه شکست خورد و کارش برای فینالیست شدن سخت شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس”؛ تیم‌ ‌ملی کبدی زنان ایران در سومین دیدار از  مرحله گروهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف چین تایپه رفت که با نتیجه‌ ۱۸ بر ۲۲ شکست خورد. د

ختران کبدی ایران در مرحله گروهی با چین تایپه، بنگلادش و کره جنوبی هم گروه بودند که مقابل کره و بنگلادش به برتری رسیدند اما  مقابل چین تایپه شکست خوردند.

چینی ها که شاید خودشان هم باور نمی‌کردند برابر ایران به برتری برسند در پایان مسابقه به جشن و شادی در زمین مشغول شدند. تیم بانوان ایران در مرحله بعد باید با تیم قدرتمند هندوستان قدرت بلامنازع کبدی در دنیا بازی کند و کارش برای فینالیست شدن سخت شد.

کبدی کارام ایران قصد داشتند با پیروزی در این بازی ، در نیمه نهایی به هند برخورد نکنند اما اتفاقی رخ داد که انتظارش را نداشتند. بدین ترتیب نبرد ایران و هند در نیمه نهایی یک فینال زودهنگام است که قهرمان احتمالی از دل آن بیرون می آید.

این نکته را نیز باید مد نظر قرار داد که هند نیز در یک بازی از دور گروهی مغلوب شده و بدین ترتیب دختران ایران با تیمی شکست ناپذیر روبرو نیستند اما رقابت با هند ، نیازمند نهایت تمرکز و حداقل اشتباه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.