5
بسکتبال زنان جام ویلیام جونز

النی کاپوجیانی: این تورنمنت یک مسابقه تمرینی برای ماست

  • کد خبر : 92570
  • 14 مرداد 1402 - 17:35
النی کاپوجیانی: این تورنمنت یک مسابقه تمرینی برای ماست
النی کاپوجیانی در نشست خبری پس از دیدار با نماینده کره‌جنوبی: انتظار دارم هر روز بهتر شویم و اشتباهات خود را در دفاع و حمله اصلاح کنیم.

به گزارش افراورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، النی کاپوجیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران پس از دیدار برابر نماینده کره‌جنوبی در نشست خبری از این شرایط تیم ملی در این مسابقه گفت.

کاپوجیانی گفت: تلاش داریم که سطح خود را بالا ببریم، این اولین بار بود که تیم من در برابر یک تیم خیلی خوب بازی می‌کرد. این تورنمنت یک مسابقه تمرینی برای ماست که به آمادگی بیشتر ما برای رقابت‌های کاپ آسیا کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: از بازی روز اول بازیکنان راضی هستم چرا که بازیکنانم را می‌شناسم که می‌توانند بهتر بازی کنند؛ نمی‌توانم انتظار داشته باشم که در برابر همه تیم‌ها خوب باشیم، اما چیزی که از تیم انتظار دارم این است که هر روز بهتر شوند و اشتباهات خود را در دفاع و حمله اصلاح کنیم و برای مسابقات رسمی آماده شویم.

النی کاپوجیانی

سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران تصریح کرد: من پیش از پذیرش هدایت تیم ملی ایران از سطح بسکتبال ایران اطلاع داشتم؛ نمی‌توانیم آنها را هم‌تراز تیم‌های اروپایی بدانیم اما چیزی که مهم است دختران من نسبت به یاد گرفتن مطالب جدید بسیار مسئولیت پذیر هستند، عاشق بسکتبال، و برای آن تلاش می‌کنند و برای بهتر شدن به زمان نیاز دارند.

النی کاپوجیانی در مورد کاپ آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم که در بازی‌های کاپ آسیا در گروه سختی قرار گرفته‌ایم ، تمام تیم‌ها تیم‌های خوبی هستند ولی باور دارم که می‌توانیم یک شگفتی در این دوره از رقابت‌ها باشیم. بازی اول ما در برابر مالزی بسیار مهم است.

رقابت‌های ویلیام جونز ما را برای بازی اول کاپ آسیا آماده خواهند کرد اندونزی هم تیم خوبی است و گفته می‌شود مغولستان هم خود را خوب آماده کرده است.

تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در نخستین دیدار خود نتیجه را به نماینده کره‌جنوبی واگذار کرد و فردا به مصاف فیلیپین خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.