6
بسکتبال زنان جام ویلیام جونز

شکست تیم ملی بسکتبال زنان در گام نخست

  • کد خبر : 92562
  • 14 مرداد 1402 - 12:24
شکست تیم ملی بسکتبال زنان در گام نخست
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در جام ویلیام جونز برابر تیم بوسان BNK سام کره‌جنوبی، 87 بر 44 نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش افراورزش، تیم ملی بسکتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در جام ویلیام جونز نتیجه را به نماینده کره‌جنوبی واگذار کرد.

در نخستین روز از از مسابقات بسکتبال زنان جام ویلیام جونز در چین‌تایپه، تیم‌ ملی کشورمان به مصاف تیم بوسان BNK سام کره‌جنوبی رفت.

با نظر النی کاپوجیانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی، معصومه اسماعیل‌زاده، گلشید امیدیان و فائزه شهریاری پنج بازیکن استارتر ایران در این بازی بودند.

تیم ملی بسکتبال زنان

کوارتر اول با برتری قاطع نماینده کره‌جنوبی همراه بود و 22 بر 6 نتیجه اولین 10 دقیقه این بازی به سود نماینده شرق آسیا رقم خورد.

در کوارتر دوم ملی‌پوشان کشورمان نمایش بهتری نسبت به کوارتر اول داشتند اما باز هم چشم بادامی‌ها 23 بر 12 پیروز شدند.

بدین ترتیب نیمه اول با برتری 45 بر 18 نماینده کره‌جنوبی خاتمه یافت.

در 10 دقیقه سوم نیز شرایط تغییر نیافت و برتری قاطع بوسان ادامه داشت؛ این کوارتر نیز 24 بر 11 به سود نماینده کره به پایان رسید.

تیم ملی بسکتبال زنان

کوارتر چهارم تنها کوارتر این بازی بود که دو تیم رقابت نزدیکی را به نمایش گذاشتند؛ نتیجه 18 بر 15 به سود نماینده کره‌جنوبی روی اسکوربورد حک شد تا 87 بر 44 نتیجه پایانی این دیدار باشد.

بدین ترتیب شاگردان النی کاپوجیانی در نخستین جدال در جام ویلیام جونز، شکستی تلخ را تجربه کردند. از نتیجه مهم‌تر، نمایان شدن نقاط ضعف تیم ملی پیش از دیدارهای مهم در دیویژن B کاپ آسیا برای کادرفنی است تا در زمان اندک باقی‌مانده، برای رفع این ضعف‌ها چاره‌ای اندیشیده شود.

تیم ملی بسکتبال زنان

تیم ملی ایران فردا در دومین دیدار خود به مصاف فیلیپین خواهد رفت.

تینا عیساییان، فائزه شهریاری، گلشید امیدیان، کیمیا یزدیان تهرانی، ناهیده اسدی، دلارام وکیلی، فرناز خدامرادی، آناهیس خداوردیان، معصومه اسماعیل زاده، مهلا عابدی، زینب غفاری، شیدا شجاعی، نگین رسولی و آیدا گل‌محمدی بازیکنان تیم ملی بسکتبال زنان در این تورنمنت هستند.

النی کاپوجیانی سرمربی، نیکا بیک لیکلی و شیوا خرمشاهی مربی، امیر قانع مشاور فنی و فریده هادوی سرپرست تیم ملی در جام ویلیام جونز هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.