6
بسکتبال زنان کاپ آسیا

پیروزی ایران بر مالزی در روز خوب شیدا شجاعی

  • کد خبر : 92824
  • 22 مرداد 1402 - 12:32
پیروزی ایران بر مالزی در روز خوب شیدا شجاعی
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود سطح B کاپ آسیا امروز برابر مالزی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات بسکتبال زنان سطح B کاپ آسیا امروز در بانکوک تایلند دنبال شد و دختران بسکتبالیست ایران مالزی را از پیش رو برداشتند.

شاگردان النی کاپوجیانی امروز در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها و از گروه اول مسابقات به دیدار مالزی رفتند و در یک بازی نزدیک ۶۵ بر ۵۹ برنده میدان را ترک کردند.

ایران در کوارتر نخست عملکرد خوبی نداشت و با وجود یک شروع مناسب، در اواخر وقت این کوارتر پراشتباه ظاهر شد تا در نهایت ۱۸ بر ۱۷ بازنده شود؛ اما در کوارتر دوم با ارائه یک بازی برتر ۲۱ بر ۱۳ به برتری رسید و نیمه نخست را ۳۸ بر ۳۱ به سود خود پایان داد.

در نیمه دوم، ایران با وجود فشار حریف ۱۹ بر ۱۷ در کوارتر سوم برنده شد و اختلاف را بیشتر کرد. شکست ۱۱ بر ۸ در کوارتر چهارم مانع از پیروزی دختران ایرانی نشد.

شیدا شجاعی در ۲۹ دقیقه حضور در میدان با ۱۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به همراه ۳ توپ‌ربایی روز درخشانی داشت و تأثیرگذارترین بازیکن ایران بود.

در همین حال، معصومه اسماعیل زاده با ۱۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران شد. نگین رسولی و تینا عیساییان به ترتیب ۱۱ و ۹ امتیاز کسب کردند.

کاپوجیانی امروز از هر ۱۲ بازیکن خود در ترکیب تیم ملی بهره برد که نگین رسولی پور با ۳۳ و کیمیا یزدیان طهرانی با ۳ دقیقه، بیشترین و کمترین آمار بازی را داشتند.

همچنین ایران در بازی امروز ۱۹ بار اقدام به پرتاب سه‌امتیازی کرد که تنها ۴ بار آن به سبد نشست: دو بار توسط دلارام وکیلی و یک‌بار نیز توسط تینا عیساییان و فائزه شهریاری.

دومین دیدار ملی‌پوشان بسکتبال زنان ایران صبح دوشنبه ۲۳ مرداد برابر مغولستان برگزار می‌شود. مغول‌ها دیدار اول خود را به اندونزی واگذار کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.