5
مسابقات بسکتبال کاپ آسیا

ایران ۵۶ اندونزی ۶۵ | در کوارتر چهارم کامبک خوردیم

  • کد خبر : 92865
  • 24 مرداد 1402 - 14:33
ایران ۵۶ اندونزی ۶۵ | در کوارتر چهارم کامبک خوردیم
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در سومین دیدار خود در کاپ آسیا برابر اندونزی شکست خورد تا شانس صعود مستقیم به نیمه نهایی را از دست بدهد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات بسکتبال زنان سطح B کاپ آسیا امروز در بانکوک تایلند، با شکست ملی پوشان ایران برابر اندونزی و دوم شدن در گروه نخست مسابقات همراه بود.

ایران با هدایت النی کاپوجیانی، صبح امروز در مسابقه برای صدرنشینی به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که در پایان کوارتر سوم، برتری ۴ امتیازی داشت در نهایت ۵۶ بر ۶۵ شکست خورد.

پس از دو پیروزی دلچسب برابر مالزی و مغولستان، بازی برابر اندونزی تعیین‌کننده این بود که کدام تیم صدرنشین می‌شود و به طور مستقیم به نیمه‌نهایی می‌رود.

در دیداری که ایران می‌توانست برنده بازی باشد و موقعیت بهتری در نیمه‌نهایی کسب کند، در کوارتر چهارم کامبک خورد و نخستین شکست خود در این رویداد هشت تیمه را پذیرفت.

این باخت، ایران را به مصاف تیم سوم گروه B یعنی قزاقستان می‌فرستد و برنده دیدار ایران – قزاقستان، حریف اردن در نیمه‌نهایی مسابقات خواهد بود. اندونزی نیز در دیگر بازی نیمه‌نهایی با برنده مسابقه تایلند و مالزی مسابقه می‌دهد.

در مسابقه امروز ایران و اندونزی، نگین رسولی امتیازآورترین بازیکن ایران بود. او ۱۶ امتیاز به‌دست آورد گرچه اگر پرتاب‌های سه امتیازی پرشمارش به سبد می‌نشست اوضاع برای او و تیم تغییر می‌کرد.

فائزه شهریاری امروز ۱۲ امتیاز و کیمیا یزدیان طهرانی ۸ امتیاز به‌دست آوردند. دلارام وکیلی برخلاف بازی‌های پیشین، روز موفقی نداشت. بانوی پرتاب‌های سه امتیازی، امروز در هیچ‌یک از سه اقدامش موفق نبود.

به‌طورکلی، در شاخص پرتاب سه امتیازی، ایران روز سختی داشت به‌طوری که تنها ۷ پرتاب از ۳۲ اقدام سه امتیازی به سبد نشست.

نتایج تیم ملی بسکتبال زنان در گروه A

ایران ۶۵: ۵۹ مالزی

ایران ۷۰: ۳۳ مغولستان

ایران ۵۶: ۶۵ اندونزی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.