6
با پیروزی برابر قزاقستان

تیم بسکتبال زنان ایران به نیمه نهایی آسیا رسید

  • کد خبر : 92871
  • 26 مرداد 1402 - 16:18
تیم بسکتبال زنان ایران به نیمه نهایی آسیا رسید
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با عبور از سد قزاقستان به نیمه نهایی مسابقات سطح B کاپ آسیا رسید و حریف اردن در این مرحله شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات بسکتبال زنان سطح B آسیا در تایلند امروز با صعود ایران به نیمه‌نهایی این مسابقات همراه بود.

دختران شایسته بسکتبال ایران در مرحله پلی آف در رقابت با تیم سوم گروه B یعنی قزاقستان، ۵۴ بر ۴۱ به پیروزی رسیدند و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کردند.

بر اساس دستورالعمل برگزاری این مسابقات تیم‌های اندونزی و اردن به‌عنوان تیم‌های اول گروه A و B به‌طور مستقیم به نیمه‌نهایی رسیده بودند و دو بازی پلی‌آف، تعیین‌کننده تیم‌های دیگر راه‌یافته به جمع ۴ تیم بود.

در مسابقه امروز، ایران در کوارتر نخست ۲۰ بر ۱۲ پیروز شد و در کوارتر دوم، در رقابتی که امتیازات بسیار کمی ردوبدل شد، ایران ۸ بر ۷ این کوارتر را به سود خود پایان داد.

در نیمه دوم، شگفتی خاصی در کار نبود هر چند قزاق‌ها در کوارتر سوم، ۱۵ بر ۱۴ پیروز شدند. ایران در کوارتر پایانی ۱۲ بر ۷ پیروز شد و در مجموع، صاحب برد شد.

مهلا عابدی بیشترین بازده را در میان بازیکنان میدان داشت که با ۷ امتیاز، ۸ ریباند و یک توپ ربایی روز موفقی داشت اما بیش از ۶۰ درصد امتیازات ایران با دست‌های نگین رسولی و فائزه شهریاری به دست آمد.

نگین رسولی پور در ۳۱ دقیقه حضور در میدان ۱۶ امتیاز کسب کرد.

در این بازی تینا عیساییان غایب بود و دلارام وکیلی زیر ۶ دقیقه برای ایران به میدان رفت. به نظر می‌رسد النی کاپوجیانی به مهره‌های مهم خود برای مسابقه با اردن استراحت داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.