4
بازی‌های آسیایی هانگژو

مهسا مجللی: نتیجه متصور برای آب‌های آرام، حاصل نشد

  • کد خبر : 94129
  • 11 مهر 1402 - 12:40
مهسا مجللی: نتیجه متصور برای آب‌های آرام، حاصل نشد
 مهسا مجللی مربی قایقرانی آب‌های آرام پس از پایان کار در این رشته در بازی‌های آسیایی هانگژوتاکید کرد نتیجه متصور برای آب‌های آرام، حاصل نشده.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران امروز به کار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو پایان داد و ایران در بخش زنان، یک مدال برنز گرفت.

مهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام در این باره گفت: نتایج کسب‌شده توسط قایقرانان کشور بسیار ارزشمند و حاصل تلاش شبانه‌روزی ورزشکاران، مربیان و کادر فنی  است. سایر ورزشکارانمان تنها با اختلاف اندک از کسب نتیجه باز ماندند.

وی گفت: هانگژو محل برگزاری بازی‌های آسیایی و به‌نوعی المپیک قاره‌ی آسیا است و تمامی ورزشکاران حاضر در این رویداد برای کسب مدال با تمام وجود تلاش می‌کنند، رقابت‌ها بسیار نزدیک بود. ما هم دوست داشتیم عملکردی بهتر از این داشته باشیم.

  مربی تیم ملی آب‌های آرام با توضیح این مطلب که قایقرانان کشورمان حدود دو سال است با پدرو سنا مربی برزیلی تمرین می‌کنند، بیان کرد: بچه‌ها همگی با تمام وجود تلاش کردند و هر چه که داشتند گذاشتند، اما آن چیزی که متصور بودیم محقق نشد.

مجللی همچنین گفت: بعد از بازگشت به ایران، کمیته فنی با حضور سرمربی و کادر فنی تشکیل می‌شود تا نقاط قوت و ضعف بررسی شود، انشاالله پس از  بررسی‌های کارشناسی بتوانیم در انتخابی المپیک که در ژاپن برگزار می‌شود، به نتایج درخشانی دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.