12
بازی‌های آسیایی هانگژو

مدال هدیه کاظمی، حاصل تلاشی پنج ساله

  • کد خبر : 94134
  • 11 مهر 1402 - 12:57
مدال هدیه کاظمی، حاصل تلاشی پنج ساله
هدیه کاظمی دارنده مدال برنز کایاک پانصد متر بازی‌های آسیایی هانگژو می‌گوید مدالش در چین حاصل زحمات پنج ساله او بوده است.

به گزارش افرا ورزش، هدیه کاظمی امروز توانست مدال برنز مسابقات قایقرانی آب‌های آرام در بخش کایاک پانصدمتر را از آن خود کند.

کاپیتان تیم ملی ایران در فینال کایاک ۵۰۰ متر زنان و در رقابت با حریفانی از هند، کره، سنگاپور، ژاپن، چین، قزاقستان، ازبکستان و تایلند با زمان ۲:۰۰.۶۳۵ دقیقه صاحب مدال برنز شد.

وی پس از کسب این موفقیت، گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. پیش‌تر، رقبای ما چین، قزاقستان و ازبکستان بودند اما امسال سنگاپور و ژاپن هم به آن اضافه شدند، واقعاً رقابت سختی را پشت سر گذاشتیم.

ملی‌پوش قایقرانی ایران با بیان اینکه در نیمه‌نهایی و نهایی  ارزیابی خوبی از سطح رقابت‌ها کسب کرده بودیم یادآور شد: همه بچه‌ها نهایت تلاش خود را  کردند و فشار زیادی متحمل شدیم. پنج سال برای کسب این مدال برنز زحمت کشیدم و در هر سه ماده‌ای که مسابقه دادم، نهایت تلاشم را کردم.

کاظمی در بخش دیگری از اظهاراتش اظهار داشت: فکر می‌کنم مهم‌ترین مشکل ما در ماده‌های  گروهی بود.  فرصت زیادی نداشتیم که گروهی در قایق بنشینیم و تمرین کنیم. همه بچه‌ها نهایت خود را  تلاش کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.