2
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی بینالود و گاز و شکست پالایش نفت آبادان

  • کد خبر : 94872
  • 27 آبان 1402 - 9:37
پیروزی بینالود و گاز و شکست پالایش نفت آبادان
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی بینالود و گاز و شکست پالایش نفت آبادان در تهران همراه شد و گروه بهمن نیز استراحت داشت.

به گزارش افرا ورزش، سومین هفته از لیگ برتر بسکتبال زنان، ظهر جمعه ۲۶ آبان در تهران و یزد دنبال شد و تیم‌های بینالود خودرو نیشابور، مهرسان و گاز تهران حریفان خود را شکست دادند.

در تهران، کنکو در سالن آزادی میزبان بینالود خودرو نیشابور بود که ۳۱ بر ۸۰ مقابل بینالود خودرو شکست خورد. این، اولین بازی تیم بینالود در لیگ امسال بود.

مبینا فیضی از تیم بینالود با ۱۱ امتیاز و ۱۲ ریباند در این مسابقه دبل دبل کرد. با این حال، تیم نیشابوری به لطف مهسا کرانی کاپیتان خود که ۱۸ امتیاز و ۹ ریباند به همراه ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد پیروزی را به دست آورد.

یگانه دشتکی نیز با ۲۰ امتیاز و ۷ ریباند به همراه ۴ پاس گل و ۴ توپ ربایی روزی درخشان در ترکیب تیم بسکتبال زنان بینالود داشت.

در ترکیب تیم کنکو، مریم بهمنی ۱۳ امتیاز به دست آورد اما در مجموع کنکو روزی ناگوار را برابر میهمان کم نام و نشان خود سپری کرد. کنکو در این بازی در کوارتر دوم ۵ و در کوارتر سوم تنها ۳ پوئن گرفت که آماری ضعیف بود.

پیروزی گاز در یزد با دست‌های سوگند احمدی

در یزد، تیم داتیس در مصاف با میهمان خود گاز تهران غافلگیر شد و ۴۳ بر ۶۷ شکست خورد. این شکست پس از آن برای نماینده یزد رقم خورد که داتیس در اولین بازی خود در لیگ در تهران، کنکو را شکست داده بود.

در جدال تیم‌های بسکتبال داتیس و گاز، سوگند احمدی روزی درخشان برای گاز سپری کرد. او در ۲۳ دقیقه حضور در میدان ۱۶ امتیاز و ۷ ریباند داشت. عسل معصومی نیا نیز با ۹ امتیاز و ۶ توپ ربایی به همراه 7 ریباند روز موفقی داشت.

عاطفه میرزایی نیز در ۱۷ دقیقه حضور در میدان ۱۱ امتیاز برای تیم فرانک طیاری کسب کرد.

در ترکیب تیم داتیس یزد، زهرا رحیمیان موفق‌ترین چهره بود. او طی ۲۳ دقیقه بازی در زمین، ۱۸ امتیاز و ۴ توپ ربایی به همراه ۴ ریباند ثبت کرد.

همچنین در دیگر بازی تهران، پالایش نفت آبادان نخستین شکست فصل را برابر مهرسان تهران تجربه کرد و ۳۰ بر ۶۳ تن به شکست داد.

رکسانا کریمی بسکتبال پالایش نفت آبادان

ریباندهای محدثه قسمی به کمک آبادان نیامد و ساغر آجیلی و الناز سیاهی تنها ۵ و ۷ امتیاز برای آبادان کسب کردند. روز روز ناهیده اسدی و فرزانه فروتن فرد هم نبود.

این هفته، تیم گروه بهمن استراحت داشت. لیگ برتر بسکتبال زنان با حضور ۷ تیم برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این رقابت طی هفته‌های آتی داغ‌تر شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.