2
به جا مانده از دیدار گاز و داتیس یزد

المیرا اربابی نژاد، تخصص : توپ ربایی!

  • کد خبر : 95393
  • 09 دی 1402 - 8:00
المیرا اربابی نژاد، تخصص : توپ ربایی!
عملکرد المیرا اربابی نژاد کاپیتان تیم بسکتبال گاز تهران در دیدار روز جمعه برابر داتیس یزد جالب توجه بود. آمار توپ ربایی های او دو رقمی شد.

به گزارش افرا ورزش، در یکی از دو دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان، روز جمعه ۸ دی تیم گاز تهران با درخشش المیرا اربابی نژاد ۶۵ بر ۶۰ تیم داتیس یزد را شکست داد.

کاپیتان بلندقامت و باتجربه گاز در این بازی نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. در مصاف دو تیم نزدیک به هم از نظر سطح فنی، المیرا اربابی نژاد تفاوت‌ها را رقم زد.

او در این بازی یازده بار اقدام به توپ ربایی کرد که اتفاقی نادر در لیگ بسکتبال به شمار می‌رود. تبحر او در توپ ربایی به همراه ۱۴ ریباند او زیر تور، سبب شد او در این بازی دبل دبل کند.

المیرا اربابی نژاد و مریم جانکی در دیدار گاز تهران و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال بانوان

دبل دبل اربابی نژاد در حالی رخ داد که معمولاً دبل دبل های لیگ برتر بسکتبال زنان با کسب امتیاز دو رقمی در امتیاز و ریباند اتفاق می‌افتد اما کاپیتان گاز دبل دبل خود را در توپ ربایی و ریباند به ثبت رساند.

او البته حسرت تریپل دبل را هم می‌خورد. المیرا در این بازی ۴ امتیاز کسب کرد و اگر این آیتم را نیز دو رقمی می‌کرد به تریپل دبل می‌رسید. دو پرتاب موفق سه امتیازی یا سه پرتاب موفق زیر سبد برای این منظور کافی بود اما در واقعیت، رخ نداد.

این در شرایطی است که گفته می‌شود کاپیتان تیم بسکتبال گاز برابر داتیس، آخرین مسابقه‌اش را در لیگ انجام داده و قرار است به‌زودی ایران را ترک کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.