16

سپاهان و شکست در گچساران با 5 پنالتی و فرصت های از دست رفته/ قینانی و چالش تجربه

  • کد خبر : 10949
  • 26 شهریور 1397 - 6:37
سپاهان و شکست در گچساران با 5 پنالتی و فرصت های از دست رفته/ قینانی و چالش تجربه

اعظم قینانی سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان اصفهان تاکید کرد تیمش در بازی هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان برابر نفت و گاز گچساران می توانسته بازنده نباشد اما از دست دادن 5 پنالتی و انبوهی از فرصت گلزنی به حریف ، شانس پیروزی داده است.

اعظم قینانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره دیدار هفته سوم تیمش برابر نفت و گاز در گچساران اظهار کرد: برابر گچساران شروع خوبی داشتیم اما زمانی که 5 پنالتی را در یک نیمه از دست می دهیم و انبوهی از فرصت های گلزنی را به گل تبدیل نمی کنیم دیگر کاری نمی توان کرد. ما می توانستیم در گچساران بازنده باشیم اما در نیمه دوم فرصت هایمان را یکی پس از دیگری از دست دادیم.

او در توصیف وضعیت نیروی انسانی سپاهان گفت: تیم سپاهان فعلی 5 بازیکن متولد 81 دارد. ما نمی توانیم از اهمیت عنصر تجربه بازی به سادگی عبور کنیم. در حقیقت تجربه بازی مهم است نه سن. بهاره ایزدگشب بازیکن امید است اما پوئن آور نیست. ما از متانت آسایش متولد 82 استفاده می کنیم. مرضیه افشاری فقط 5 دقیقه به میدان رفت و ما باید او را حمایت کنیم تا پس از 2 سال دوری از لیگ به اوج برگردد.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: در نیمه دوم به خودمان باختیم البته آن ها هم تیم خیلی خوبی دارند. لیگ امسال از این نظر که  یک تیم خیلی بالا است و بقیه تیم ها به هم نزدیک هستند شرایط خوبی دارد و اشتباهات فردی در شرایط نزدیک تعیین کننده می شود مثل اتفاقی که برای تیم ما در گچساران رخ داد.

قینانی  عنوان کرد: ما تا دقیقه 10 بازی نیمه دوم 17-17 بودیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند اما دقت کافی در نیمه دوم وجود نداشت.  البته مربی تیم گچساران گفته بودند تیم ما چند بازیکن ملی پوش جوانان دارد اما باید در این باره توضیح دهم تیم سپاهان در رده جوانان بازیکن ملی ندارد و آن ها فقط در یک دوره ، دعوت شده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.