10

مرحله دوم رنکینگ بدمینتون جوانان /قهرمانی نسیم صفایی با شکست رومینا تاجیک

  • کد خبر : 13273
  • 28 مهر 1397 - 9:59
مرحله دوم رنکینگ بدمینتون جوانان /قهرمانی نسیم صفایی با شکست رومینا تاجیک

دومین مرحله از مراحل سه گانه مسابقات رنکینگ بدمینتون جوانان دختر کشور برگزار شد و نسیم صفایی با شکست رومینا تاجیک مقام قهرمانی را از آن خود کرد . صفایی البته در مسابقات دوبل هم توانست همراه با هم تیمی اش عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مرحله دوم مسابقات رنکینگ بدمینتون زنان ایران در رده سنی جوانان به پایان راه خود رسید و در پایان این مسابقات نمایندگان استان تهران در صدر قرار گرفتند.

این مسابقات در رنجان برگزار شد و به نوعی ، ادامه مسیر مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان پس از برگزاری مرحله نخست  بود. نسیم صفایی بدمینتون باز استان تهران در این رقابت ها شاخص ترین چهره بود که هم به فینال انفرادی رسید و هم به فینال دوبل و در هر دو مسابقه نیز پیروز و قهرمان بود.

نسیم صفایی در فینال مسابقات انفرادی یا سینگل مرحله دوم رنکینگ بدمینتون ، در دیدار نهایی برابر رومینا تاجیک دیگر بدمینتون باز شاخص استان تهران رفت و با شکست تاجیک مقام نخست این مسابقات را به دست آورد. یگانه تفریشی و کیمیا آزادواری دیگر بدمینتون بازان خوشنام تهران به طور مشترک سوم شدند تا تهران ، سلطه ای قاطع بر مسابقات رنکینگ داشته باشد.

در مسابقات دو نفره یا دوبل ، نسیم صفایی به همراه هم تیمی اش حنانه یعقوب زاده در دیدار نهایی برابر تیم دوبل یگانه تفریشی و نازنین زمانی پیروز شدند و به مقام قهرمانی رسیدند. عنوان سوم مشترک نیز به تیم های مبینا سیف اللهی و گلناز کلهر از تهران و پریا اسکندری از تهران و نازنین بشیری از کرمانشاه رسید.

حضور غالب نفرات برتر این مسابقات در تهران در جمع برترین ها نشان می دهد بدمینتون تهران تا چه اندازه از سایر استان ها پیش است. چهره های برتر بدمینتون زنان ایرات اغلب تهرانی هستند و این موضوع  ، تهران را در جایگاهی ویژه در بدمینتون کشور قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.