22

لیگ برتر اینلاین هاکی با حضور 8 تیم برگزار می شود

  • کد خبر : 14906
  • 28 آبان 1397 - 15:20
لیگ برتر اینلاین هاکی با حضور 8 تیم برگزار می شود

فصل جدید رقابت های لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان با حضور ۸ تیم برگزار خواهد شد و تیم ها در ۳ دور با هم مسابقه می دهد. کار از همدان آغاز می شود و در دورهای دوم و سوم در تهران به انتها می رسد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان کشور از آذرماه آغاز می شود و علاقمندان به اسکیت را دور هم جمع می کند آن هم با حضور ۸ تیم که تنور اینلاین هاکی ایران را گرم نگاه می داند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون اسکیت ، لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان با حضور ۸ تیم برگزار می شود و همدان میزبان اولین مرحله از مراحل سه گانه آن خواهد بود . این در شرایطی است که ورزشکاران اینلاین هاکی بانوان به طور معمول در شهرهای مرکزی کشور متمرکز شده اند.

مرحله نخست مسابقات ۲۹ و ۳۰ آذر به میزبانی همدان برگزار می شود ، سپس تیم های ۱۱ و ۱۲ بهمن در تهران مسابقه می دهند و آخرین دور مسابقات که با اهدای جام همراه است دوم و سوم اسفند باز هم به میزبانی تهران به انجام می رسد.

تيم هاي همدان ، ارتش ، قصر یخ ، هیئت اسکیت اصفهان ، آی فیت پرو تهران ، پرشین قم ، ام دات آی آر شهر ری و بوم باکس تهران ، تیم های حاضر در این مسابقات را تشکیل می دهند.

تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مقام سوم رسید و یک مربی فرانسوی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.