13

مهشید اشتری پس از تور مشهد : گاهی اوضاع قابل کنترل نیست

  • کد خبر : 15533
  • 11 آذر 1397 - 20:25
مهشید اشتری پس از تور مشهد : گاهی اوضاع قابل کنترل نیست

مهشید اشتری پینگ پنگ باز برجسته مشهدی در مرحله سوم تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در مشهد به مقام سوم رسید. او در خانه به دنبال قهرمانی بود اما ناموفق ماند. اشتری می گوید گاهی اوضاع قابل کنترل نیست.

مهشید اشتری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در خصوص عملکرد خود در مسابقات تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در مشهد گفت: مسابقات به صورت جدول 32 نفری برگزار شد که در بازی اول بانتیجه 4 بر صفر حریفی از اصفهان را شکست دادم و به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا کردم.

وی ادامه داد: در این مرحله نیز با شکست 4 بر صفر کیمیا رستمی از پینگ پنگ بازان خوب تهرانی به جمع هشت نفر نهایی صعود کردم و  در این مرحله هم در یک بازی بسیار جذاب نتیجه را 4 بر یک به نفع خود به پایان رساندم.

ملی پوش تنیس روی میز تصریح کرد: متأسفانه در بازی نیمه نهایی بازی را به فاطمه جمالی فر از دوستان خوبم و بازیکن توانمند استان البرز واگذار کردم و به مقام سوم دست یافتم. انگیزه زیادی برای کسب مقام قهرمانی به خصوص با توجه به بازی در شهر خودم داشتم اما گاهی اوضاع خوب پیش نمی رود و قابل کنترل نیست.

اشتری در خصوص کسب مقام سوم وبرای خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به اینکه دیگر پینگ پنگ بازان استان موفق به کسب مدال نشدند و خوشحالم خراسان رضوی نیز حائز مقام شد. بازی کردن در خانه زیاد تاثیر چندانی در امتیاز گیری ندارد.

این بازیکن مشهدی تصریح کرد: در رنکینگ کشوری امتیاز چندین دور از مسابقات محاسبه می‌شود که با توجه به آنها هنوز در رده نخست این جایگاه قرار دارم. برای حفظ این جایگاه تلاش می کنم و می دانم که باید سخت تلاش کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.