11

حمایت روحانی سرشناس از حضور زنان در ورزشگاه ها؛ انتقاد از نیروی انتظامی و دعوت به واقع بینی

  • کد خبر : 3691
  • 10 اردیبهشت 1397 - 10:08

حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی بسیاری از برنامه های تلویزیونی و از چهره های سرشناس رسانه ای و مذهبی کشور در اینستاگرامش از چالش بی دلیل برای ورود بانوان به ورزشگاه ها و صحنه هایی که چندین دختر موج نو با پوشیدن و آرایش پسرانه برای نیروهای زحمتکش انتظامی ایجاد کرده اند نوشت و از مسئولان خواست با کمی صبر بیشتر ، این چالش را حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ در این یادداشت می خوانید:

از روزگار پرافتخار حماسه سازانی که الگوی جهان بودند رسیده‌ایم به بازی موش و گربه میان چهارتا دختر عشق فوتبال با هیمنه و اقتدار نیروی انتظامی کشور! متأسفم و شرمسار که شهروند کشور و جامعه‌ای هستم که دغدغه و مسأله و چالش و درگیری بزرگانش به جای مسائل کلان و بحران‌های اساسی شده است مسائلی حاشیه‌ای و کم اهمیت!

و کسی هم با خودش فکر نمی‌کند که ورزشگاه رفتن دختری که از اصفهان آمده تهران و قاطی هزاران پسر شده به این شکل نامطلوب است یا حضور رسمی‌اش به صورت مجزا و حساب شده و محترم؟

کاش کسانی که رگ گردنشان برای این قضیه بیرون می زند، واقع بینانه نگاه کنند و بگویند این که وقتی این دختر در آن صف‌های شلوغ و جمعیت فشرده مثلاً به دستشویی مردانه برود غیراخلاقی‌تر است یا این که به صورت جداگانه و تفکیک شده در ورزشگاهی که برای حضور بانوان مناسب سازی شده حضور یابد؟

وقتی که انرژی و توان مدیران انتظامی و قضایی به جای آن که صرف امنیت و دادگری شود، بر دستگیری و تعقیب چهارتا جوان متمرکز می‌گردد، و حواسشان نیست که اگر تا چند سال دیگر بحران بی هویتی و لاقیدی ریشه نسل آینده ما را نکنده باشد، بحران آب به تنهایی همه ما را نابود خواهد کرد!

آن وقت در میان این همه بحران و مسأله و مشکل که زندگی آینده همه ما را تهدید می‌کند و تمامیت جامعه‌مان را به چالش می‌کشد، مسأله مان شده موضوع کنسرت‌های موسیقی و جلوگیری از حضور بانوان در ورزشگاهها و …

من اگر فرمانده نیروی انتظامی بودم به جای مصاحبه و سخنرانی می‌نشستم فکر می‌کردم ببینم چه کسانی و چگونه دارند سرم را به گشت ارشاد و کنترل ورزشگاهها گرم می‌کنند؟

توضیح: من نه اهل استادیوم رفتن هستم و نه می‌خواهم رأی برای انتخابات جمع کنم! اگر از حضور بانوان در ورزشگاهها دفاع می‌کنم به خاطر ملاحظه واقعیت و محاسبه هزینه و فایده است…

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.