18

عامل موفقیت پالایش نفت از زبان مرتضی زاده؛ تیم ورک خوب و همدلی

  • کد خبر : 1507
  • 12 اسفند 1396 - 0:53
عامل موفقیت پالایش نفت از زبان مرتضی زاده؛ تیم ورک خوب و همدلی

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تیم ورک خوب و همدلی را عوامل موفقیت این تیم در سوپر لیگ بسکتبال می داند و خوشحال است که باشگاهش در آستانه دومین جام در ورزش زنان ایران قرار گرفته است.

زهرا مرتضی زاده در گفتگو با IWSPORTS درباره کسب 2 برد دیگر در دور دوم مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال زنان در آبادان اظهار کرد:  ما در دور اول در کرمان 2 برد داشتیم و برای ما مهم بود که بتوانیم در دور دوم از امتیاز میزبانی به نحو احسن استقاده کنیم تا با خیال راحت تری به تهران برویم.

وی افزود:  خدا را شاکرم که توانستیم 2 برد دیگر به دست بیاوریم. بازی با گاز تهران بازی سخت تری بود و توانستیم در نیمه دوم بازی را به دست بگیریم. بازیکنان ما در بازی با گاز خسته بودند زیرا بازی مقابل گروه بهمن سنگین بود و تاخیری که در بازی با گروه بهمن در شروع بازی رخ داد بر خستگی تیم اثرگذار بود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم فوتسال نفت پیش از این قهرمان لیگ برتر فوتسال شده بود و دوست داشتیم 2 قهرمانی در بخش بانوان برای باشگاه نفت آبادان به ارمغان بیاوریم و حالا در آستانه رسیدن به این هدف قرار داریم.

مرتضی زاده عنوان کرد: در لیگ امسال فاصله تیم ها با هم فاحش نیست. سال گذشته با وجود این که رقبای ما تیم های قدرتمندی بودند در تیم ما تنها ، مژگان خدادادی و انیس مرادی رزومه ملی داشتند و امسال نیز ارنج ما نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است.

وی عنوان کرد: ما امسال معصومه اسماعیل زاده و دلارام وکیلی را به عنوان بازیکنان تاثیرگذار جدید جذب کردیم که دلارام وکیلی متاسفانه آسیب دیده و باید زانوی خود را جراحی کند و در مرحله نهایی این بازیکن را هم در اختیار نداشته ایم.

زهرا مرتضی زاده با تشریح وضعیت وکیلی عنوان کرد: دلارام وکیلی دچار پارگی رباط شده است و تلاش کردیم که بدون عمل وی را مداوا کنیم اما متاسفانه 2 ماه فیزیوتراپی داشت اما فیزیوتراپی جواب نداد و هفته آینده باید زانویش را جراحی کند. ما عمیقا امیدواریم دلارام پس از یک جراحی موفقیت آمیز ، به سرعت دوران نقاهت خود را سپری کند و پیش از آغاز فصل آینده آماده بازی شود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: ما بیش از آن که به نام ها در تیممان دل ببندیم بیشتر روی توانمندی ها و همدلی تیم کار کردیم. تیم ورک Team Work خوبی داریم و این ، در تقابل با تیم های رقیب که بازیکنان بسیار با کیفیتی دارند به ما کمک کرده است.

وی تاکید کرد: همه ى مهره هاي ما ملى نيستند كه پرهزينه باشند .  خوشحالم كه هر ساله اسپانسرهايى در بخش بانوان حضور دارند كه ارزش بالايى براى ورزش بانوان قائل هستند و حمايتگر هاى خوبى هستند. بازيكنان غير ملى ما هم با غيرت و سختكوشي بسيار پابه پاى بازيكنان ملى زحمت كشيدند و به سكوى نایب قهرمانى رسيدند و تيم ما هر بار در زمين ٥ ستون داشت نه ٢ ستون.

مرتضی زاده اظهار کرد: ساسان کرمان تیم جوانی است که بازیکنان باتجربه کمتری نسبت به سایر تیم ها دارد  كه بازى هاى خوبی هم از خود به نمايش گذاشته اما گاز و گروه بهمن تیم های باتجربه تری هستند و نقش تجربه در این سطح و رقابت تنگاتنگ ، تعیین کننده است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره انتصاب فریده شجاعی به نایب رئیسی فدراسیون بسکتبال گفت: شجاعی رزومه مدیریتی خوبی دارد و از خانواده بسکتبال است و این ها عوامل قابل توجهی است و فکر می کنم تغییراتی در مسیر مثبت رخ خواهد داد. با این حال باید قدردان زحمات فاطمه کرم زاده باشیم. بسکتبال زنان در دوران کرم زاده روزهای خوشی داشت و وی زحماتی فراموش نشدنی برای بسکتبال زنان ایران کشید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.