19

سروی و اعلام برنامه تیم های ملی تکواندو/ تونس ؛ اولین آوردگاه

  • کد خبر : 1648
  • 13 اسفند 1396 - 20:23
سروی و اعلام برنامه تیم های ملی تکواندو/ تونس ؛ اولین آوردگاه

نایب رئیس فدراسیون تکواندو برنامه آتی تیم های ملی تکواندوی زنان ایران را تشریح کرد. برنامه هایی بر مبنای حضور تیم های ملی با تمام قوا در میادین بین المللی که گل سرسبد آن ، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا است.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS ،  تکواندوی ایران در بخش زنان پس از ماه های پرکار اکنون در آستانه پایان سال 96 ، خود را مهیای برنامه ریزی برای سالی پرچالش می کند.

تکواندوی ایران در سال 97 رویدادهای مهمی در بخش زنان در عرصه بین المللی در پیش دارد و زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو که چهره ای محبوب نزد اهالی تکواندو به حساب می آید در گفتگو با IWSPORTS در این باره سخن گفته است.

سروی با اشاره به برگزاری مجمع نواب رئیس هیئت های تکواندو سراسر کشور اظهار کرد: مجمع نواب رئیس همه ساله برگزار می شود و در خصوص برنامه های سال آینده ،  مسائل و مشکلات پیش روی استان ها و محورهای مشترک تبادل نظر می شود.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف تکواندوی کشور نیاز به هم افزایی استان ها داریم و حرکت تکواندوی زنان ایران به سوی موفقیت های بیشتر در گرو فعالیت خستگی ناپذیر در همه استان ها خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو در مورد برنامه های آتی تیم های ملی گفت: تیم ملی نوجوانان دختر از 20 فروردین در تونس در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شرکت می کند و در رده جوانان ، دختران تکواندوکار ما باید در همین کشور و پیش از آغاز مسابقات جهانی نوجوانان ، مسابقات انتخابی المپیک جوانان را برگزار کنند که میدانی برای توزیع سهمیه المپیک جوانان در مهره ماه در خاک آرژانتین است.

سروی عنوان کرد: در رده سنی جوانان و بزرگسالان ، پس از مسابقات انتخابی که برای گزینش نفرات برتر و دعوت شده به تیم ملی برگزار کردیم ، از 20 اسفند ماه یک اردوی کوتاه مدت برای تیم ملی خواهیم داشت و پس از آن ، سلسله اردوها به طور منظم از بهار آینده پیگیری می شود.

نایب رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد:  سال آینده  2 رویداد بزرگ شامل مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا را در 2 بخش کیوروگی و پومسه در پیش داریم و باید تیم های ملی را به بهترین نحو برای این 2 رویداد آماده کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.