15

انصراف ثمین عابد خجسته از تورنمنت بدمینتون نیجریه به دلیل رویارویی با رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 25103
  • 06 مرداد 1398 - 19:59
انصراف ثمین عابد خجسته از تورنمنت بدمینتون نیجریه به دلیل رویارویی با رژیم صهیونیستی

ثمین عابد خجسته نماینده بدمینتون ایران که قرار بود در تورنمنت بدمینتون نیجریه به میدان برود از حضور در این مسابقات کناره گیری کرد. بدمینتون باز جوان که در تدارک کسب امتیاز در رنکینگ المپیکی است به دلیل رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی از این مسابقات انصراف داده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ ثمین عابد خجسته برای دومین سال متوالی در سفر به آفریقا و حضور در تورنمنت‌های این قاره برای کسب امتیاز در رنکینگ المپیکی، با مشکل مواجه شدن به حریفانی از رژیم صهیونیستی برخورد کرده است.

این مشکل سبب شد ثمین عابد خجسته در حالی که در جدول مسابقات بین المللی نیجریه قرار داشت سفر خود به این کشور را لغو کند. بدمینتون باز جوان ایران، پیش از سفر به نیجریه در ۳ تورنمنت در کشورهای بنین،ساحل عاج و غنا شرکت کرده بود و نیجریه آخرین دور مسابقاتی وی در این سفر محسوب می‌شد اما ثمین مجبور شد از غنا به جای سفر به نیجریه، به ایران برگردد و قید مسابقات نیجریه را بزند.

استعداد بدمینتون ایران برای حضور در مسابقات بین المللی نیجریه هزینه‌های لازم را پرداخت کرده بود اما اصابت قرعه دور اول با حریفی از رژیم صهیونیستی اتفاقی تکراری برای او بود. یک سال قبل او در غنا، فرصت رسیدن به فینال را داشت اما به دلیل اینکه در فینال با نماینده رژیم صهیونیستی مواجه نشود، در نیمه نهایی از مسابقه امتناع کرد و به مدال برنز رسید.

این تقابل نامیمون این بار در دور اول مسابقات نیجریه برای او رخ داده است. درست در بدترین زمان ممکن. این در حالی است که بدمینتون باز جوان و جویای نام برای رسیدن به امتیاز لازم در رنکینگ جهانی، نیازمند حضور در تورنمنت‌ها و کسب نتیجه است. بدمینتون باز جوان اما برای دومین بار پای “اصول” ایستاده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.