23

الناز رکابی ؛ تلاش برای کسب سهمیه المپیک بدون مربی و بدون اعتبار مالی

  • کد خبر : 25214
  • 08 مرداد 1398 - 12:00
الناز رکابی ؛ تلاش برای کسب سهمیه المپیک بدون مربی و بدون اعتبار مالی

الناز رکابی ستاره سنگ نوردی بانوان می‌گوید برای کسب سهمیه المپیک بدون مربی و بدون اعتبار مالی تلاش می‌کند. او باید در انتخابی المپیک مسابقه دهد و بازی‌های ساحلی قطر نیز پیش روی اوست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از فارس ، الناز رکابی در مورد انتخابش برای حضور در المپیک ساحلی قطر اظهار داشت: با توجه به نتایجی که کسب کرده بودم، پیش بینی می کردم که انتخاب شوم، اما فکر نمی کردم که مسابقات امسال برگزار شود و به همین دلیل سورپرایز شدم.

وی در مورد برنامه‌هایش گفت: ۱۰ روز دیگر باید برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ به کشور ژاپن بروم و چند مسابقه دیگر هم تا زمان آغاز بازی‌های ساحلی خواهم داشت. مسابقات ژاپن سهمیه مستقیم المپیک دارد و ۷ نفر اول سهمیه را کسب می‌کنند و ۷ نفر دیگر از طریق رنکینگ انتخاب خواهند شد.

رکابی در مورد سطح تمرینات و آمادگی‌اش گفت: مدتی است که تمام تمرکزم روی مسابقات ژاپن است و تمام تلاشم را می‌کنم نتیجه خوبی بگیرم. متاسفانه شرایط تمرینی و امکاناتی ما نسبت به کشورهای دیگر پایین‌تر است. هیچ اردوی خارجی و تدارکاتی نداشتیم و برعکس سنگ نوردان خارجی در مسابقات زیادی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: مربی ندارم و تمام هزینه‌های اردویی و تمرینی را هم خودم می‌دهم. فدراسیون قول‌هایی داده که برای کسب سهمیه کمک کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.