17

سایه آسیب دیدگی کماکان بر سر جام بزرگ | مه لقا در دوحه شانس کسب سهمیه دارد؟

  • کد خبر : 29616
  • 06 مهر 1398 - 8:58
سایه آسیب دیدگی کماکان بر سر جام بزرگ | مه لقا در دوحه شانس کسب سهمیه دارد؟

سایه آسیب دیدگی کماکان بر سر جام بزرگ است. مه لقا جام بزرگ ملی پوش همدانی تیراندازی ایران در صورتی که در مسابقات دوحه شرکت کند برای کسب سهمیه المپیک توکیو در تفنگ سه وضعیت رقابت خواهد کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ ایران در رشته تیراندازی و در تفنگ بادی توسط نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان صاحب سهمیه حضور در المپیک توکیو شده است اما سایر دختران تیرانداز ایران هنوز در انتظار سهمیه قرار دارند.

مه لقا جام بزرگ، مدال آور ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی از این نفرات است که موضوع آسیب دیدگی او مانعی بزرگ بر سر آماده سازی‌اش در راه حضور در مسابقات گزینشی المپیک توکیو بوده است.

چشم امید مه لقا به تفنگ سه وضعیت است به طوری که نه تنها او و تیراندازان ایرانی، که سایر کشورهای آسیایی چشم امید خود را به مسابقات دوحه قطر دوخته‌اند تا در تفنگ سه وضعیت برای المپیک توکیو سهمیه بگیرند.

اکنون سؤال این است که آیا مه لقا جام بزرگ شانس کسب سهمیه در دوحه را دارد؟ با آسیب دیدگی جام بزرگ که همچنان تبعاتش دامن‌گیر اوست و حتی با وجود حضور در مسابقات جهانی برزیل، مه لقا هنوز در وضعیت آمادگی کامل قرار ندارد و این، غیر طبیعی نیست.

با این وجود، انتظار می‌رود او در دوحه نسبت به مسابقات برزیل رشد کرده باشد. ناامیدی نسبت به موفقیت او در کسب سهمیه معنایی ندارد اما باید پذیرفت که با توجه به وجود آثار آسیب دیدگی در او و مدت‌ها دوری از تمرین، نمی‌توان او را با تیراندازی که در شرایط ایده آل تمرین کرده قیاس کرد.

پس از یک سال دوری از میادین، مسابقات جهانی برزیل خط شروع دوباره‌ای برای مه لقا است. مهم‌ترین موضوع ، پیش از کسب سهمیه المپیک، وضعیت آسیب دیدگی جام بزرگ اوست. موضوعی که حضور او در مسابقات دوحه را با اما و اگر مواجه می‌کند و جام بزرگ شاید نیاز به عمل جراحی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.