21

ماریا شاراپوآ و بازگشت به میادین ؛ انگیزه موفقیت در ۳۲ سالگی

  • کد خبر : 30329
  • 20 مهر 1398 - 10:28
ماریا شاراپوآ و بازگشت به میادین ؛ انگیزه موفقیت در ۳۲ سالگی

ماریا شاراپوآ تنیسور روس و برنده ۵ گرند اسلم این هفته بار دیگر به میادین باز می گردد. او در ۳۲ سالگی پس از طی کردن دوران مصدومیت برای موفقیت همچنان انگیزه دارد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از فارس، ماریا شاراپووا تنیسور روسی مطرح جهان و دارنده ۵ عنوان قهرمانی گرنداسلم بعد از عمل جراحی که داشته توانسته در ۵ رقابت تنیس شرکت کند.

با وجود آسیب‌دیدگی، شاراپووا امیدوار است هفته آینده به میادین برگردد. وی هفته آینده در مسابقات لوکزامبورگ شرکت می‌کند، تورنمنتی که از سال ۲۰۰۳ دیگر در آن شرکت نداشته است.

شاراپووا در این باره گفت: من حالا به مسابقات برگشته‌ام. تمام کارها را انجام می‌دهم اما ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشم، ممکن است هفته آینده بازی کنم. شانه‌ام را با چند جلسه تمرین تست خواهم کرد. من عجله ندارم، هدف من کسب سلامتی، خوب کار کردن و بازی خوب در سال ۲۰۲۰ است.

شاراپووا در طول ۲ سال گذشته هیچ عنوان قهرمانی نداشته است، با این وجود وی اعتقاد دارد آنچه را که لازم است تا جزو بهترین‌ها باشد انجام می‌دهد. به خاطر آسیب‌دیدگی که این تنیسور داشت در رده‌بندی جهان به رتبه ۱۳۷ سقوط کرد.

شاراپووا در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امسال شانه‌ام به صورت بدی آسیب دید به همین دلیل در خیلی از مسابقات فصل نتوانستم شرکت کنم اما این فراز و نشیب‌هایی است که ورزشکار از آن عبور می‌کند. من انگیزه کافی برای بهتر شدن دارم و می‌دانم هیچ محدودیتی برای دستیابی به موفقیت وجود ندارد.

این تنیسور ۳۲ ساله در پاسخ به سوالی درباره اینکه تا چه زمانی قرار است تنیس را ادامه دهد، عنوان کرد: هیچ وقت هدف مطمئن برای اینکه تا چه زمانی تنیس بازی می‌کنم نداشته‌ام. وقتی من جوان بودم در سن ۱۹ سالگی فکر نمی‌کردم بعد از ۳۰ سالگی بازی کنم.

شاراپووا به مدت ۲۱ هفته تنیسور شماره یک زنان جهان بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.