12

دختران پینگ پنگ باز ایران راهی فنلاند شدند

  • کد خبر : 33424
  • 12 آذر 1398 - 11:00
دختران پینگ پنگ باز ایران راهی فنلاند شدند

دختران پینگ پنگ باز ایران برای حضور در مسابقات بین المللی و دارای امتیاز و رنک جهانی راهی فنلاند شدند. ۳ پینگ پنگ باز ایرانی در این مسابقات تجارب جدیدی به دست می آورند.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت های تنیس روی میز بین المللی فنلاند از ۱۴ آذر به مدت ۳ روز برگزار می شود و تیم ملی تنیس روی میز ایران نیز با ترکیب ۳ دختر پینگ پنگ باز و یک مربی در این مسابقات حاضر است.

دختران پینگ باز ایران عازم فنلاند شدند تا در این مسابقات که دارای جایزه نقدی و همچنین امتیاز در رده بندی جهانی است شرکت کنند. حمیده ایرانمنش مربیگری تیم اعزامی ایران به فنلاند را بر عهده دارد.

ندا شهسواری، مهشید اشتری و شیما صفایی نمایندگان ایران در این مسابقات هستند. شیما صفایی در دورهای اول و دوم از تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود و در دور سوم در کرج در یک هشتم نهایی حذف شد.

مهشید اشتری نایب قهرمان دور دوم تور بزرگسالان و صدرنشین رنکینگ ملی تنیس روی میز بانوان ایران است و ندا شهسواری با ۲ حضور در المپیک پرافتخارترین دختر پینگ پنگ باز ایران به حساب می آید و گزینه اصلی حضور تنیس روی میز ایران در بخش زنان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.