12

اردوی آماده سازی یک ماهه ثریا آقایی در هند

  • کد خبر : 39907
  • 17 دی 1398 - 9:57
اردوی آماده سازی یک ماهه ثریا آقایی در هند

ثریا آقایی ستاره بدمینتون زنان ایران و رنک ۱۰۹ جهان برای حضور قدرتمند در رویدادهای آتی و کسب سهمیه المپیک اردوی یک ماهه ای را در هند آغاز کرده است.

آی دبلیو اسپورتس – ایران برای کسب سهمیه بدمینتون زنان در المپیک چشم خود را به ثریا آقایی دوخته است. آقایی که در آخرین رده بندی بدمینتون بازان زن جهان در رده ۱۰۹ قرار گرفته است تلاش می کند در سال جاری میلادی سهمیه حضور در المپیک توکیو را به دست بیاورد.

اکنون ثریا آقایی برای آمادگی بیشتر اردویی یک ماهه را در هند آغاز کرده است. این اردوی یک ماهه که در میانه بهمن به پایان می رسد پیش درآمدی بر حضور ثریا در مسابقات بین المللی دهه فجر شیراز خواهد بود.

ثریا آقایی سپس آماده می شود تا وارد کوران رقابت های خود در راه کسب سهمیه المپیک شود. رقابت هایی که در نقاط مختلف جهان برگزار می شود و ثریا را به سفرهای متعدد خواهد برد.

در راه اعزام و کمپ های ثریا آقایی، فدراسیون بدمینتون تلاش می کند تا بدمینتون باز شایسته ایران را مورد حمایت قرار دهد. گفته می شود این حمایت برای برپایی اردوی ثریا در هند شامل حال وی شده است.

فدراسیون بدمینتون می گوید به منظور فراهم سازی شرایط حضور ثریا در کمپی پیشرفته در هند با همتای هندی خود رایزنی کرده است. این در حالی است که به غیر از ثریا، ثمین عابد خجسته بدمینتون باز جوان ایران نیز در رنکینگ جهانی جایگاهی قابل قبول دارد و در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.