11

ثریا آقایی : از دست دادن المپیک؟ قصد تسلیم شدن ندارم

  • کد خبر : 44942
  • 20 اردیبهشت 1399 - 11:25
ثریا آقایی : از دست دادن المپیک؟ قصد تسلیم شدن ندارم

ثریا آقایی ستاره بین المللی بدمینتون ایران همچنان امیدوار است فرصت کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو را به دست بیاورد. هدفی که ثریا برای آن با زحمت ، فشار و سفرهای طولانی درگیر بوده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : ثریا آقایی دختر شماره یک بدمینتون ایران همچنان امیدوار است بتواند درهای ورودی به المپیک توکیو را باز کند. اگر کرونایی وجود نداشت بدمینتونیست ایران امروز هزاران کیلومتر دور از خانه، رویاهایش را دنبال می‌کرد اما کرونا به همه جهان ثابت کرده که حرف، حرف اوست.

بنا بر این ثریا این روزها در خانه است و مثل سایر ورزشکاران ملی، با تمرینات بدنسازی محدود سعی در حفظ آمادگی بدنی اش دارد. رنکینگ فدراسیون جهانی بدمینتون از ۱۷ مارچ ثابت مانده و ثریا منتظر است تا وضعیت انتخابی‌های آینده مشخص شود.

ثریا می‌گوید: “در سال ۹۸ به طور کامل درگیر مسابقه بودم به خصوص در ماه‌های آخر سال که در سهمیه المپیک تاثیرگذارتر بود، استرس بیشتری حاکم بود. در این فرصت توانستم دوباره از نظر ذهنی خودم را بازسازی کنم.”

بدمینتون باز باتجربه می‌گوید هنوز شانس کسب سهمیه المپیک را دارد: ” نفر سوم رزرو رنکینگ المپیک هستم. کارم راحت نیست و برخی از رقبایم یکی دو مسابقه در آغاز شیوع کرونا بیش از من شرکت کرده‌اند و من زودتر درگیر قرنطینه شدم.المپیک آن قدر برایم با ارزش هست و در این سال‌ها به حدی برای آن تلاش کرده‌ام که قصد ندارم تسلیم شوم. “

در میان بدمینتون بازان ایرانی تعداد محدودی این فرصت را به دست می‌آورند تا در نقطه‌ای باشند که ثریا در آن قرار گرفته . او این را درک می‌کند: “در المپیک ۲۰۱۶ آسیب دیدگی اجازه نداد که راهم را ادامه دهم و امروز کرونا یک مانع است. با این حال هیچ مانعی، ابدی و شکست ناپذیر نیست. تنها راهکار، ایستادگی و تسلیم نشدن است. این کاری است که تا آخرین لحظه انجام خواهم داد. “

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۹:۴۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.