14
با پدر وزنه بردارها در ارتباط هستم

خورشیدی: دختران وزنه بردار را به حال خود رها نکرده ایم

  • کد خبر : 48196
  • 22 مرداد 1399 - 9:21
خورشیدی: دختران وزنه بردار را به حال خود رها نکرده ایم
اکبر خورشیدی مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: دختران وزنه بردار را به حال خود رها نکرده ایم و رکوردهای آنها با آغاز مجدد اردوها دوباره سیر صعودی خواهند داشت.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران اکبر خورشیدی درباره تعطیلی اردو و مسابقات در شرایطی که رکورد دختران وزنه بردار ایران رو به افزایش بود، بیان کرد: رکوردهای دختران وزنه بردار سیر صعودی داشت اما بحث شیوع ویروس کرونا یک مسئله جهانی است  و همه کشورها را درگیر کرد. از آنجا که تا پایان سال ۲۰۲۰ هم هیچ مسابقه ای نیست، نمی توانیم تمرینات سنگین به دختران بدهیم که  همیشه در اوج آمادگی باشند اما خب تمرینات آمادگی خود را دارند.

خورشیدی در پاسخ به این پرسش که پیگیر وضعیت تمرینات دختران در شهر های مختلف است و سالن در اختیار آنها قرار دارد یا خیر، تصریح کرد: من با نایب رییس بانوان فدراسیون  و اکثر هیات های استانی فعال در ارتباط هستم و خوشبختانه دختران تمرینات خود را دارند. البته در شهر های که وضعیت از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است و سالن ها تعطیل هستند دیگری کاری نمی توان کرد.

او ادامه داد: این طور نیست که دختران وزنه بردار را رها کرده باشیم و آنها را تحت نظر داریم. به نظر می رسد بعد از انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری که ژانویه ۲۰۲۱ است، برنامه مسابقات اعلام شود و برای اینکه بعد از اعلام برنامه مسابقات غافلگیر نشویم، دختران مستعد نوجوان و جوان را هم زیر نظر داریم تا آمادگی داشته باشند. من حتی با پدر این دختران وزنه بردارهم در ارتباط هستم و گزارش کار را هم به به صورت تلفنی به آقای مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ارائه می کنم.

مشاور فنی تیم وزنه برداری بانوان در پاسخ به این پرسش که فکر می کند با برگزاری مجدد اردوها دختران دوباره افزایش رکورد داشته باشند، تاکید کرد: مطمئن باشید اردوها شروع شود آنها دوباره سیر صعودی خواهند داشت  و من این نوید را می دهم که آینده خوبی در اختیار وزنه برداری بانوان ایران است چون با استعداد هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.