18

مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در ترکیه؛ نتایج دختران کماندار ایران

  • کد خبر : 4852
  • 01 خرداد 1397 - 23:42
مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در ترکیه؛ نتایج دختران کماندار ایران

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در آنتالیای ترکیه در حالی برگزار می شود که تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان همراه با تیم مردان مسابقات خود را در کامپوند و ریکرو انفرادی ، تیمی و میکس برگزار می کند.

به گزارش IWSports ؛ در ادامه مرحله دوم مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در ترکیه، در ریکرو تیمی زنان ، ایران با ترکیب پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع‌ مهر و مهسا بدخشان با نتیجه 5 بر یک مقابل تیم ملی لهستان شکست خورد و حذف شد.

در مرحله اول حذفی ریکرو انفرادی ، پارمیدا قاسمی هفتاد و ششم شد تا مقابل کمانداری از ژاپن قرار گیرد و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و حذف شد.

شیوا شجاع‌ مهر نیز که هشتاد و سوم شده بود در نخستین گام مقابل حریفی از ترکیه به میدان رفت و با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد. وی با این نتیجه از رسیدن به دور بعد بازماند. مهسا بدخشان در ریکرو انفرادی زنان، هشتاد و هفتم شد و سپس در دیدار با حریف ژاپنی با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و کنار رفت.

در بخش مقدماتی کامپوند زنان و در پایان رقابت 66 کماندار راحله فارسی در رده نوزدهم ایستاد. فرشته قربانی و پریسا براتچی نیز در رده چهل و سوم و بیست و نهم قرار گرفتند. گیسا بایبردی نیز در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت.

در بخش حذفی کامپوند انفرادی بانوان ، گیسا بایبردی برابر کماندار قزاقستان با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۴۳ مسابقه را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند. پریسا براتچی، فرشته قربانی و راحله فارسی در مرحله اول حذفی استراحت داشتند.

در مرحله بعد پریسا براتچی ۱۴۴ بر ۱۴۱ ورزشکار دانمارک را شکست داد.  براتچی به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کرد و در این مرحله در دیدار با نماینده ترکیه 147 بر 143 باخت و حذف شد.فرشته قربانی نیز  با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۶ مغلوب کماندار ایتالیایی شد.

راحله فارسی نیز بعد از قرعه استراحت، در نخستین مسابقه خود حریفی از آمریکا را پیش رو داشت که با نتیجه 148 بر 139 پیروز و راهی یک شانزدهم شد. فارسی مقابل حریفی از روسیه با نتیجه 146 بر 140 شکست خورد و کنار رفت.

در بخش میکس کامپوند نیز تیم ایران با ترکیب راحله فارسی و اسماعیل عبادی در رده نهم ایستاد. این تیم در مرحله اول حذفی با قرعه استراحت و در دور دوم با روسیه رو به رو خواهد شد.

تیم کامپوند زنان با ترکیب راحله فارسی، فرشته قربانی و پریسا براتچی در رده یازدهم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.