14
واکنش رییس سازمان لیگ به غیبت کن در پیش ثبت نام

برای تیمی کارت دعوت نفرستادیم | همه باید به قانون تمکین کنند حتی کن

  • کد خبر : 50077
  • 12 مهر 1399 - 12:38
برای تیمی کارت دعوت نفرستادیم | همه باید به قانون تمکین کنند حتی کن
رییس سازمان لیگ تکواندو در واکنش به غیبت تیم لوازم خانگی کن در پیش ثبت نام لیگ تکواندو گفت برای تیمی کارت دعوت نفرستادیم و کن هم باید به قانون تمکین کند.

محسن تمجید در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ درباره ثبت نام نکردن تیم لوازم خانگی کن در پیش ثبت نام لیگ‌های تکواندو اظهار کرد: همه تیم‌ها و باشگاه‌های داوطلب حضور در لیگ تکواندو قابل احترام هستند و لوازم خانگی کن هم یکی از این تیم‌هاست. طبق اظهارات آقای چگینی مدیر تیم کن، ظاهراً ایشان نگران سلامتی بازیکنانشان هستند و به همین دلیل در ثبت نام نکرده‌اند. ایشان با تجربه هستند و اختیار تیمشان را دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که کن در آینده به جمع تیم‌های لیگ تکواندو بانوان خواهد پیوست یا خیر گفت: مهلت پیش ثبت نام پایان یافته و طبق قانون لوازم خانگی کن دیگر قادر به حضور در لیگ نیست اما اگر در آینده درخواستی برای این موضوع داشته باشد باید موضوع را از طریق جلسه با ریاست فدراسیون، زمینه حضور این تیم بررسی کنیم.

رییس سازمان لیگ تکواندو ادامه داد: کن در زمان مقرر ثبت نام نکرده و اگر بخواهیم این تیم را در صورتی که تمایل داشته باشد وارد لیگ کنیم به تیم‌هایی که در زمان مقرر اقدام به پیش ثبت نام کرده‌اند بی احترامی کرده‌ایم. با این حال آن‌ها باید درخواست دهند و ما این موضوع را بررسی می‌کنیم و شاید مورد موافقت قرار گیرد. یک باشگاه نمی‌تواند روی یک سیستم اثر بگذارد.

تمجید عنوان کرد: برای هیچ تیمی کارت دعوت نفرستادیم و 54 تیم در دو بخش مردان و زنان ثبت نام کرده‌اند. منتظر اعلام پروتکل‌ها هستیم تا ببنیم چه تعداد از این تیم‌ها در نهایت وارد لیگ‌ها می‌شوند. نظر من این است که کن باید پیش ثبت نام را انجام می‌داد زیرا تعهدی برای این باشگاه پدید نمی‌آورد و خطری هم برای کسی ایجاد نمی‌کرد.

رییس سازمان لیگ تکواندو با طرح این موضوع که تغییرات در آیین نامه سازمان لیگ علت اصلی بی میلی لوازم خانگی کن در ثبت نام اولیه لیگ است گفت: از امسال، بازیکنی که در یک سطح یا رده برای تیمی بازی می‌کند قادر به حضور در مسابقات سطح دیگر نخواهد بود و بازیکنی که در لیگ نوجوانان مسابقه می‌دهد نمی‌تواند در لیگ بزرگسالان حضور داشته باشد و لوازم خانگی کن با این موضوع مخالفت جدی داشت. ما این موضوع را ممنوع کردیم تا شانس بیشتری برای تکواندوکاران جوان ایجاد کنیم و به تیم‌ها انگیزه بدهیم. با توجه به این رویکرد، کن برای قهرمانی در رده‌های مختلف چالش‌هایی دارد و همین چالش‌ها باعث شده اختلاف نظرهایی ایجاد شود که عدم حضور در پیش ثبت نام را متأثر از این موضوع می‌دانم.

تمجید همچنین اظهار کرد: لوازم خانگی کن ممکن است به دنبال تغییراتی در آیین نامه باشد اما چنین تغییراتی حداقل تا زمانی که من در این جایگاه حضور دارم امکان ندارد. اگر کن تنها به دلیل حفظ سلامتی بازیکنان در لیگ ثبت نام نکرده چرا با 4 نفر در جلسه هماهنگی لیگ شرکت داشت آن هم در شرایطی که ما تاکید کرده بودیم از هر باشگاه تنها یک نماینده حضور داشته باشد؟ این حضور نشان می‌دهد موضوع شرکت در لیگ‌ها برای آن‌ها اهمیت داشته است.

او همچنین با بیان این که در مورد تغییر آیین نامه، ما به نظر جمعی احترام می‌گذاریم تاکید کرد: تمامی تیم‌ها آیین نامه جدید را پذیرفتند و تنها کن مخالفت کرد و نمی‌توانیم بر اساس میل یک باشگاه رفتار کنیم حتی اگر این باشگاه، لوازم خانگی کن باشد. نسبت به کن به دلیل سرمایه گذاری چندین ساله در تکواندو احترام بسیاری قائل هستم اما کن نیز باید همانند باشگاه‌های دیگر به قوانین و دستورالعمل‌ها تمکین کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50077
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.