14
برای دومین بار

نائومی اوساکا فاتح تنیس اوپن استرالیا شد

  • کد خبر : 55481
  • 02 اسفند 1399 - 19:50
نائومی اوساکا فاتح تنیس اوپن استرالیا شد
نائومی اوساکا برای دومین بار فاتح مسابقات تنیس اوپن استرالیا شد. اوساکا این موفقیت تازه را با شکست جنیفر بردی از آمریکا به دست آورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، فینال تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان ظهر امروز بین نائومی اوساکا از ژاپن و جنیفر بردی از آمریکا برگزار شد.

نائومی اوساکا  تنیسور ژاپنی با پیروزی دو بر صفر برابر حریف آمریکایی موفق شد برای دومین بار فاتح این رقابت ها شود و پیروزی خود را جشن بگیرد.

نائومی اوساکا توانست حریف خود را در دو ست و با نتایج 6-4 و 6-3 شکست دهد و فاتح چهارمین گرند اسلم خود شود.

نائومی اوساکا ، تنیسور شماره یک جهان، در ست اول در بهترین شرایط خود نبود اما ضربات قدرتمند او کافی بود تا وقتی که بردی با پرتاب های توپ خود مشکل داشت، در ست اول بتواند با نتیجه 5-4 به یک برتری حساس و سرنوشت ساز دست پیدا کند.

تنیسور ژاپنی ست دوم را پر قدرت شروع کرد و در دومین گیم توانست بریک کند تا نتیجه دو بر صفر شود. برتری اوساکا ادامه داشت وقتی تنیسور آمریکایی 4-0 عقب افتاد، به نظر می رسید که بردی در خطر باختن ست دوم بدون برد حتی یک گیم است.

بردی اما بلاخره توانست خودش را جمع کند و در چند گیم به پیروزی برسد. در گیم پنج رقابت نزدیکی بین دو تنیسور وجود داشت که در نهایت با پیروزی دو بر یک بردی به پایان رسید.

او گیم بعدی را هم به خود اختصاص داد و نتیجه 4 بر 2 شد. نائومی اوساکا اما اجازه نداد برتری اش در تعداد گیم های کسب شده از بین برود و در ست دوم با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد.

این دومین قهرمانی نائومی اوساکا در مسابقات اوپن استرالیا است و او در سال 2019 نیز قهرمان این رقابت ها شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.